Banca Comerciala Romană (BCR) lansează un nou produs de creditare - linia de credit Micro, dedicat segmentului de afaceri - MicroBanking.
Segmentul MicroBanking vizează îndeosebi societăţile comerciale cu o cifră de afaceri anuală de până la 1 milion EUR, echivalent.
Este un tip de credit foarte necesar acestor societăţi, care acumulează 6 avantaje majore şi poate fi obţinut prezentând băncii doar 6 documente.
Linia de credit Micro oferită de BCR înseamnă: rapiditate în aprobarea creditului - maxim 24 de ore; creditare de până la 3 ori ultima cifră de afaceri medie lunară, cu limita maxima de 75.000 lei; garanţii reale - se admit garanţii personale; acoperirea nevoilor financiare curente; număr mare de unităţi BCR unde este disponibilă Linia de Credit Micro.
Linia de credit Micro se acordă pe termen de 12 luni.
Un alt avantaj al liniei de credit îl constituie numărul redus de documente pe care îl solicită banca, şi anume: Certificat de la Registrul Comerţului; Certificat de atestare fiscal; Hotararea AGA privind contractarea împrumutului şi ultimele 3 raportari financiare.
"BCR este un motor al dezvoltării societăţilor comerciale mici. Deşi aflată la început de drum, BCR MicroBanking are multe de oferit partenerilor săi într-un mediu de afaceri în plină expansiune, aşa cum este cel al microîntreprinderilor. Mai mult, prin noua organizare a BCR, timpul de răspuns se diminuează, iar calitatea serviciilor creşte", a declarat Dorin Cojocaru, director executiv al Direcţiei Retail din cadrul BCR.
Prin lansarea acestei linii de credit, BCR pune bazele dezvoltării unei relaţii speciale cu clienţii săi din categoria Microîntreprinderi.
Următorul pas în dezvoltarea segmentului de afaceri MicroBanking îl va reprezenta includerea asociaţiilor familiale şi a persoanelor fizice autorizate în cadrul acestui segment de afaceri.
BCR, membră a Grupului Erste Bank, este o bancă universală fiind cea mai importantă instituţie bancară din România şi gestionând active de peste 16 miliarde de EUR. Banca oferă întreaga gamă de produse şi servicii, având în prezent 517 sucursale şi agenţii în intreaga ţară în majoritatea oraşelor cu peste 10.000 de locuitori. Banca pune la dispoziţia clienţilor o ofertă complexă de produse şi servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking si e-commerce, emite 23 tipuri de carduri de credit şi de debit şi are instalată cea mai mare reţea natională de ATM - peste 1.300 şi 11.000 de POS. BCR se prezintă astăzi drept cel mai important Grup financiar din România, cu activităţi în ţară şi străinătate, prin subsidiare şi sucursale bancare, cu o prezenţă marcantă prin societăţile sale de profil, pe piaţa de capital, pe piaţa leasingului, pe cea a asigurărilor şi în domeniul managementului activelor.
Erste Bank este unul dintre liderii sistemului financiar din Europa Centrala şi de Est, cu peste 50.000 de angajaţi care deservesc circa 16 milioane de clienţi în 2.700 de unităţi din 8 ţări. Erste Bank gestiona, la 30.06.2007, active în valoare de 198 miliarde EUR, înregistra un profit net de 566 milioane EUR şi un ROE de 13,8%.
• •
Pentru informaţii suplimentare despre produsele şi serviciile oferite de BCR, populaţia poate apela numărul de telefon al InfoBCR - 0801.0801.227, (0801.0801.BCR), taxabil la tarif de convorbiri locale, indiferent de locul din ţară de unde este apelat. Numărul poate fi apelat în reţeaua ROMTELECOM. De asemenea, Serviciul InfoBCR se poate apela şi din reţeaua de telefonie mobilă Vodafone la numărul: • 0801.BCR (• 0801.227). Serviciul InfoBCR funcţionează de luni până vineri între 8:00 - 20:00 şi sâmbata între 8:00 - 12:30.
• •
Pentru informaţii suplimentare:
Corneliu COJOCARU
Purtător de cuvânt al BCR
Tel. 312.00.56
e-mail: cornel.cojocaru@bcr.ro