Ovidiu Spînu, proprietarul fabricii LaColline, anunţă că în urma reducerii TVA-ului până la valoarea de 9%, la produsele alimentare, s-ar putea înregistra o creştere a vânzărilor de aproximativ 15%, deoarece preţurile mai mici îi vor determina pe clienţi să cumpere mai mult, arată un comunicat transmis astăzi redacţiei.
Creşterea vânzărilor din perioada următoare continuă trend-ul ascendent înregistrat de fabrica LaColline. De la începutul anului şi până acum, compania a avut o cifră de afaceri de 1.500.000 lei, cu 5% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Exporturile ocupă în continuare o cotă importantă din valoarea acestei cifre de afaceri, 40%, fabrica LaColline păstrând parteneriate cu multe ţări din Europa Centrală.
Dintre produsele cele mai solicitate de către consumatorii români, "Rulourile de brânză de capră" sunt din ce în ce mai prezente în capul listei de cumpărături a clienţilor LaColline, ocupând o pondere de 30% din valoarea totală a vânzărilor. Rulourile de brânză sunt urmate de iaurt şi kefir precum şi de brânza cremă tartinabilă. În acelaşi timp, brânzeturile cu mucegai, realizate după reţetă franceză, continuă şi ele să rămână în topul preferinţelor amatorilor de brânzeturi fine.
LaColline este o fabrică de produse din lapte de capră, care a fost înfiinţată în 2007 şi reprezintă o afacere cu un capital românesc.