Lactalis Romania, liderul pieţei de lapte cu brandurile Albalact, Covalact şi Dorna Lactate, a ales soluţia Vodafone de Business Intelligence pentru planificarea, optimizarea şi monitorizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare, informează compania într-un comunicat de presă. Soluţia permite diviziei Lactalis Logistic să crească performanţa şi eficienţa flotei de vehicule, asigurând predictibilitate, trasabilitate, scăderea timpilor în trafic, cu impact direct asupra respectării standardelor de calitate a produselor care ajung, astfel, la raft la timp şi în stare foarte bună pentru consumatori.
Potrivit sursei citate, soluţia de Business Intelligence este o soluţie completă, ce include componenta Route Planner de planificare şi monitorizare a rutelor zilnice ale flotei de vehicule Lactalis Logistic, care permite optimizarea rutelor pentru reducerea numărului de kilometri parcurşi pentru livrări şi scăderea timpilor în trafic. De asemenea, componenta Vodafone FMS Logistics asigură monitorizarea şi gestionarea rutelor planificate, precum şi verificarea cu uşurinţă a stadiului tuturor livrărilor zilnice. Mai mult, soluţia include componenta Vodafone FMS Logistics Mobile, o aplicaţie mobilă pentru şoferi, care îi ajută pe aceştia în activitatea zilnică, prin funcţionalităţi precum primirea ordinelor de livrare a comenzilor, comunicarea rapidă cu dispecerul, asistenţă pentru navigarea optimă la următorul punct de livrare, afişarea detaliilor de livrare pentru fiecare punct.
Totodată, soluţia Vodafone oferă Lactalis Logistic un instrument extrem de util care ajută clientul în luarea unor decizii strategice, precum identificarea unor poziţii geografice cheie pentru posibilitatea deschiderii unui depozit sau a unui punct de cross-docking, în funcţie de poziţiile geografice ale clienţilor, sau efectuarea unor scenarii prin care să se poată determina cu uşurinţă numărul de vehicule necesare în cazul evoluţiei volumelor de marfă în viitor.
Cristian Todor, Director IT, Lactalis Romania, a declarat: "Digitalizarea proceselor de optimizare a rutelor de livrare şi urmărire a execuţiei livrărilor ne oferă vizibilitatea de care avem nevoie. Această soluţie ne ajută mult la identificarea elementelor care necesită îmbunătăţiri, a zonelor în care activitatea poate deveni mai eficientă, astfel încât produsele noastre să ajungă la consumatori în timpul optim, cu respectarea rigorilor de calitate şi siguranţă alimentară".
"Viziunea Vodafone este ca alături de clienţii noştri, prin digitalizare, să creăm un mediu de business mai puternic şi pregătit să facă faţă oricăror provocări, contribuind, totodată, la dezvoltarea economiei şi a societăţii în care trăim. Ne bucurăm că în acest proiect susţinem Lactalis România prin companiile Albalact, Covalact şi Dorna Lactate în promisiunea de a le oferi consumatorilor întotdeauna produsele la timp şi în cea mai bună stare. Acest proiect este un exemplu elocvent pentru modul în care tehnologia şi soluţiile digitale aduc valoare reală şi tangibilă în business, mai ales acolo unde complexitatea proceselor operaţionale este semnificativă, ca în cazul de faţă, precum cele din depozit şi apoi din procesul de livrare", spune Dinu Dragomir, Country Sales Manager, Enterprise Business Unit, Vodafone România.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.08.2021, 22:00)
pe piata internationala avem solutii mai bune si mai ieftine ca vodafone.... in domeniu respectiv.
semnat comenturi “cretine”