Lanţul israelian de îmbrăcăminte TNT a deschis săptămâna aceasta, în România, primul magazin din Europa Centrală şi intenţioneză să îşi extindă reţeaua la 40 de unităţi, în următorii trei ani, potrivit paginii de internet Ynetnews.
"Până la sfârşitul lunii noiembrie compania intenţionează să mai deschidă două magazine în Bucureşti şi în Piteşti, urmând ca până la sfârşitul anului să fie inaugurate în total cinci magazine şi 40 în următorii trei ani", potrivit directorului de dezvoltare al TNT, Olly Honigman.
Primul magazin din ţară al companiei TNT a fost deschis în centrul comercial Euromall din Piteşti, în urma unei investiţii de un milion de shekeli (180.000 euro).
Honigman a adăugat că România este ţara ideală pentru expansiunea TNT pe piaţa internaţională de profil, datorită unor cerecetări în domeniu care au demonstrat că ţara noastră există o cerere puternică pentru produsele de modă adresate tinerilor.
În paralel cu expansiunea pe piaţa românească, TNT a semnat de asemenea un contract de franciză cu o companie din Rusia care are o experienţă vastă în acest domeniu şi care deţine peste 160 magazine. TNT preconizează că primul magazin al reţelei din Rusia va fi deschis în 2008.
Marca TNT a fost lansată în 1999 şi aparţine companiei Honigman & Sons Ltd. Lanţul israelian TNT comercializează articole de îmbrăcăminte adresate tinerilor, având în prezent 57 de magazine în Israel.