"Logicode", companie specializată în tehnologia codurilor de bare, va înregistra o cifră de afaceri de peste două milioane de euro în 2007, a declarat ieri directorul executiv al companiei, Ciprian Cosma. "În acest an cifra de afaceri va creşte cu circa 40%, pentru că soluţiile pentru culegerea automată a codurilor de bare sunt din ce în ce mai căutate de companiile străine, dar şi cele autohtone", a spus Ciprian Cosma, citat de Rompres. În 2006, compania cu sediul la Cluj a înregistrat o cifră de afaceri de 1,7 milioane de euro. Compania furnizează soluţii de etichetare, marcare industrială şi culegere automată de date în tehnologia codurilor de bare unor companii importante care activează pe piaţa românească precum: Coca-Cola, Pepsi, Nestle, British American Tobacco.
"Noi furnizăm soluţii ale companiei Markem, unul din liderii mondiali în industria de marcare a codurilor de bare. Concurenţa de pe piaţa acestei tehnologii va fi din ce în ce mai mare doarece prin trasabilitate, adică să afli ce se întâmplă cu un produs de la producţie la livrare, poţi să-ţi reduci costurile foarte mult şi că câştigi la competitivitate", a explicat Cosma.