Agenţia de publicitate Lowe semnează campania de lansare pentru Raiffeisen Banca pentru Locuinţe. Diana Angelescu, Copywriter, a declarat: "Aveam în faţă un produs foarte bun, foarte util. Noi aveam de făcut clasicul spot de 30 -40 de secunde. Am înţeles că, dacă vom reuşi să formulăm un mesaj care să se încadreze în cele 30 - 40 de secunde şi să exprime esenţa produsului, însemna că am cîştigat. Ne-am concentrat, ne-am «brainstormat» şi am «scos» un concept care ne-a plăcut şi care a cîştigat pitch-ul".
La rîndul său, Simona Ştefănescu, Account Director, a precizat: "Pitch-ul a fost cîştigat în martie 2004 de Lowe Bucureşti şi Lowe Hamburg, după o serie de prezentări şi sesiuni de cercetare pe piaţă a conceptelor propuse de agenţiile finaliste. Propunerea noastră a pus accentul atît pe abordarea emoţională (prin asocierea cu povestea celor 3 purceluşi, atît de apropiată de sufletul oamenilor), cît şi pe cea pragmatică, raţională, legată de mecanismul de funcţionare a produsului (aspecte ce transpar clar din detaliile execuţionale)."
Campania se adresează oamenilor care doresc să-şi renoveze, să achiziţioneze sau să-şi construiască o casă şi îşi propune să comunice mecanismul acestui produs într-un mod simplu şi memorabil deopotrivă. Format din trei componente principale (economii proprii + credit + 30% primă de la statul român), produsul propus de Raiffeisen Banca pentru Locuinţe este destinat în egală măsură modernizării sau renovării şi construcţiei sau cumpărării de locuinţe.
"Am dezbătut îndelung, mai întîi intern şi apoi împreună cu clientul, dacă execuţia spotului ar trebui să fie animaţie 3D, claymation (animaţie cu figurine de plastilină), animaţie 2D sau dacă ar fi mai bine să folosim oameni costumaţi. Am hotărît că vom folosi animaţie 2D - o cale simplă, familiară, nesofisticată, care păstrează, în acelaşi timp, aura de fabulă, de poveste", a menţionat Valentin Stoenescu, Account Manager.
Campania conţine 2 spoturi TV (a căror ideea creativă aparţine integral Lowe Bucureşti) şi o componentă de presă scrisă, susţinute de materiale la punctul de vînzare (dezvoltate de Lowe Hamburg), toate sub sloganul "Cine pune deoparte are parte". Ilustraţia muzicală a spoturilor a fost creată şi produsă de Film Factor.