Preţurile de consum din Austria şi-au temperat creşterea anuală în august 2015, până la 1%, de la 1,2% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare de 0,2%, după un declin de 0,4% în luna anterioară. Preţurile alimentelor şi-au temperat creşterea anuală până la 0,8%, de la 0,9% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,3%, iar preţurile utilităţilor şi-au temperat creşterea anuală până la 1%, de la 1,4% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 0,4%.
(sursa: Statistik Austria)
Preţurile producătorilor industriali din Cehia şi-au accelerat declinul anual în august 2015, până la 3,7%, de la 3% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare peste aşteptări, de 0,8%, după un declin de 0,4% în luna anterioară. Preţurile din industria prelucrătoare şi-au accelerat declinul anual până la 4,7%, de la 3,6% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 1%, iar preţurile energiei şi-au accelerat declinul anual până la 0,8%, de la 0,7% în luna anterioară, pe fondul unei noi stagnări lunare.
(sursa: CZSO)
Preţurile de consum din SUA şi-au menţinut creşterea anuală la 0,2% şi în august 2015, pe fondul unei scăderi lunare de 0,1%, după un avans de 0,1% în luna anterioară. Preţurile alimentelor şi-au menţinut creşterea anuală la 1,6%, în condiţiile unei creşteri lunare de 0,2%, iar preţurile utilităţilor şi-au menţinut creşterea anuală la 2%, pe fondul unei noi creşteri lunare de 0,2%. Indicele core al preţurilor şi-a menţinut creşterea anuală la 1,8%, în condiţiile unei noi creşteri lunare de 0,1%.
(sursa: BLS)
Vânzările retail din Marea Britanie şi-au temperat creşterea anuală în august 2015, până la 3,7%, de la 4,1% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,2%, după o stagnare în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare şi-au temperat creşterea anuală până la 0,8%, de la 1,5% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,9%, iar vânzările de produse nealimentare şi-au temperat creşterea anuală până la 3,9%, de la 4% în luna anterioară, pe fondul unei creşteri lunare de 1,2%. Vânzările de combustibil auto şi-au accelerat creşterea anuală până la 5%, de la 3,9% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 1,3%.
(sursa: ONS)
Vânzările retail din Brazilia şi-au accelerat declinul anual în iulie 2015, până la 3,5%, de la 2,7% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare de 1%, după un declin de 0,5% în luna anterioară. Vânzările de alimente au scăzut cu o rată anuală de 2,1%, după un declin de 2,7% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 1%, iar vânzările de combustibili auto şi-au accelerat declinul anual până la 3,6%, de la 0,7% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 0,4%.
(sursa: IBGE)