Clienţii Bolt Food pot să-şi comande cumpărăturile acum şi din magazinele Carrefour Hipermarket şi Market, disponibile în aplicaţie în 18 oraşe din ţară, conform unui comunicat transmis redacţiei. De acum, Bolt le oferă clienţilor posibilitatea de a comanda 25.000 de produse, direct din aplicaţie, cu livrare la domiciliu, din 32 de magazine Carrefour. Clienţii se bucură de aceleaşi preţuri şi beneficiază de reducerile existente în reţeaua retailerului.
Clienţii pot să plaseze o comandă de alimente şi produse între 08:00 şi 21:00. Pentru a celebra lansarea Carrefour în aplicaţia Bolt Food, utilizatorii se bucură de livrare gratuită în limita a 5 km.
Prima fază a proiectului a inclus 5 magazine Carrefour, precum hipermarketurile din Constanţa (Bd-ul Tomis, Nr. 391), Braşov (situat în incinta centrului comercial AFI Braşov), Bucureşti (Orhideea, Splaiul Independenţei, Nr. 210-210B), şi formatele Carrefour Market din Bucureşti (Str. Economu Cezarescu 34-42 şi Str. Victor Brauner, nr. 29). La începutul lunii aprilie, proiectul a fost extins în 27 de hipermarketuri ale retailerului din Arad, Baia Mare, Brăila, Bucureşti, Buzău, Cluj, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara, potrivit comunicatului.
"Odată cu lansarea pe Bolt Food România, ne propunem să le oferim clienţilor şi mai multe opţiuni de acces la produsele Carrefour, pe care le cunosc deja, din confortul propriilor case. Suntem nerăbdători să sprijinim un ecosistem de servicii esenţiale şi alimentare mai larg, economisind timp preţios comunităţilor locale", a declarat Cristiana Găvănescu, Bolt Market Senior Global Commercial Manager.
"Parteneriatul cu Bolt Food ne consolidează leadershipul în categoria de e-grocery şi completează strategia noastră de unic retailer omnicanal, prin care rămânem conectaţi la nevoile clienţilor noştri prin multiplele formate de magazine şi canalele de vânzare online. Am lansat acest proiect pilot în 5 magazine din Bucureşti, Braşov şi Constanţa, şi l-am extins rapid în alte 15 oraşe din ţară. Suntem încrezători că această iniţiativă va aduce un plus de valoare pentru clienţii noştri, oferindu-le acces rapid la produsele preferate, direct din aplicaţie, cu aceeaşi calitate, accesibilitate şi diversitate cu care sunt deja obişnuiţi în magazinele noastre", a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.
Pentru a comanda alimente şi produse esenţiale de la Carrefour, clienţii care nu au încă aplicaţia Bolt Food instalată trebuie să o descarce şi să-şi creeze un cont. Apoi, pot să aleagă secţiunea "Alimente" din pagina de pornire a aplicaţiei. După ce selectează brandul, vor putea să comande dintr-o selecţie variată de alimente şi produse. Clienţii pot comanda şi plăti comenzile de la Carrefour ca de obicei, fie cash, fie cu cardul.
În aplicaţia Bolt Food, clienţii pot accesa 25.000 de produse din magazinele Carrefour, acoperind nevoile principale ale clienţilor atât pentru cumpărături rapide, cât şi pentru coşuri mai mari. Aceştia pot selecta din 27 de categorii precum fructe şi legume, lactate, brânzeturi şi ouă, măcelărie şi pescărie, băcănie, produse bio şi pentru diete speciale, articole de curăţenie şi îngrijire personală, cosmetice, jucării, petshop, sport şi timp liber sau cărţi şi papetărie, disponibile la aceleaşi preţuri ca în formatele fizice. De asemenea, toate ofertele promoţionale ale retailerului sunt accesibile în timp real şi în aplicaţie, se mai precizează în comunicat.