MAGNOR, companie românească specializată în tranzacţionarea bijuteriilor din aur şi cu diamante, electronicelor şi produselor de lux pre-owned, anunţă rezultate financiare solide pentru anul 2024, conform unui comunicat transmis redacţiei. Holdingul şi-a continuat creşterea accelerată şi a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 165 de milioane de lei, reprezentând un plus de 64% faţă de anul precedent. Profitul net s-a ridicat la 13,5 milioane de lei, în creştere cu 4%, iar profitul net normalizat a fost de 15 milioane de lei, luând în considerare costurile one-off alocate în 2024 proiectului de rebranding. În acelaşi timp, EBITDA a atins valoarea de 18,5 milioane de lei, marcând o evoluţie pozitivă de 9% faţă de 2023.
"Rezultatele obţinute confirmă soliditatea strategiei noastre de dezvoltare şi capacitatea echipei de a răspunde rapid atât oportunităţilor, cât şi provocărilor din piaţă. Avem un model de business adaptabil, rezilient şi diversificat, care şi-a demonstrat capacitatea de a creşte sustenabil într-un mediu dinamic. Investiţiile strategice ne consolidează poziţia pe piaţă, iar profesioniştii MAGNOR rămân principalul motor al inovaţiei", spune Cosmin Popovici, CEO-ul holdingului.
În 2024, compania, care pe lângă retail furnizează şi servicii financiare alternative (creditare pe termen scurt tip amanet şi schimb valutar) şi-a extins reţeaua naţională cu trei noi magazine, inclusiv în Craiova - oraş în care MAGNOR nu avea prezenţă anterior, potrivit comunicatului.
Totodată, anul trecut MAGNOR a derulat un proces amplu de rebranding, cu un efort concentrat al întregii echipe. Investiţia a inclus şi lansarea a două platforme digitale - magnor.ro, dedicată serviciilor şi magnorshop.ro, pentru segmentul de retail cu bijuterii din aur şi cu diamante, aur de investiţii, electronice şi produse de lux pre-owned.
Nu în ultimul rând, dezvoltarea organizaţională a fost un pilon important al strategiei de business în 2024. Astfel, echipa MAGNOR a ajuns la 180 de angajaţi, consolidând cultura organizaţională prin atragerea de talente şi prin susţinerea profesionalismului şi a inovaţiei. "Sunt mândru de echipa MAGNOR şi le mulţumesc pentru devotamentul şi efortul continuu, prin care a fost posibilă evoluţia din 2024. Echipa a excelat încă o dată în implementarea strategiei, iar rezultatele vorbesc despre puterea de a construi împreună" afirmă Cosmin Popovici, CEO MAGNOR.
Pentru 2025, compania românească îşi propune o extindere teritorială prin accesarea unor noi puncte strategice, care vor întări prezenţa la nivel naţional. Continuarea digitalizării va rămâne o prioritate, alături de reamenajarea magazinelor existente, prin implementarea unui nou standard care va contribui la îmbunătăţirea experienţei clienţilor. Totodată, consolidarea şi perfecţionarea echipei rămân o parte esenţială a strategiei. "Vom continua să progresăm în beneficiul tuturor stakeholderilor, dezvoltându-ne accelerat şi ridicând standardele în industrie. Creşterea sustenabilă rămâne obiectivul nostru principal şi în 2025", mai spune Cosmin Popovici.
Anul acesta, MAGNOR îşi propune să consolideze angajamentele ESG, continuând să susţină iniţiative care au un impact pozitiv asupra comunităţiilor în care activează. După implicarea în 2024 în proiecte educaţionale şi sociale, compania va continua să sprijine dezvoltarea sustenabilă a comunităţilor, educaţia copiilor şi accesul tinerilor la tehnologie. Proiectele educaţionale şi de sprijin pentru sportivi, precum şi programele pentru angajaţi şi familiile acestora vor rămâne o prioritate, se precizează în comunicat.