Pentru atribuirea contractului de realizare a brandului de turism al României, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a organizat o licitaţie internaţională, la care s-au înscris 13 companii sau asocieri de companii, cu cea mai bună reputaţie internaţională în domeniu, arată un comunicat al ministerului.
Dintre acestea, în etapa finală a licitaţiei s-au calificat trei asocieri, desemnate în urma unei evaluări.
În etapa finală a licitaţiei, departajarea între ascoierile clasificate s-a făcut, conform prevederilor legale, în baza preţului, câştigătoare fiind oferta cu preţul cel mai scăzut, respectiv cu 894.970 Euro. Celelalte două asocieri au prezentat oferte financiare de 993.740 Euro, respectiv 1.615.299 Euro.
Pe tot parcursul licitaţiei, ministerul a respectat întocmai prevederile legislaţiei în vigoare cu privire la achiziţiile publice, aspect constatat şi în rapoartele instituţiilor statului cu atribuţii în supravegherea procedurilor şi în soluţionarea contestaţiilor cu privire la acestea, mai precizează comunicatul.