MerchantPro, platformă de soluţii Saas pentru e-Commerce, reuneşte şi anul acesta comunitatea de comercianţi online şi soluţii dedicate retailului digital, în cadrul celei de-a doua ediţii a dotCommerce, eveniment de eCommerce dedicat inovaţiei şi performanţei, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Aflat la a doua ediţie, dotCommerce Digital Forum are loc pe 11 iunie la Terra Events Hall, unde va aduce împreună peste 350 de participanţi implicaţi activ în retailul digital. Aceştia vor avea acces la conţinut premium şi insight-uri despre tendinţele momentului de la lideri din industrie, precum şi de momente de sesiuni de networking şi momente de relaxare care susţin dezvoltarea de noi conexiuni de afaceri, potrivit comunicatului.
La fel ca în ediţia anterioară, evenimentul se cristalizează în jurul inovaţiei şi performanţei în eCommerce. Ediţia din această vară adresează subiectul din perspectiva tranziţiei de la start-up la scale-up şi gestionarea schimbărilor într-o manieră agilă şi eficientă.
Astfel, agenda evenimentului include dezbateri despre optimizarea experienţei în platforma de vânzare, prin automatizări şi soluţii complementare care susţin conversia, ca fundaţie pe care se poate construi strategia de scalare, despre integrarea soluţiilor bazate pe AI, loializare şi viziunea care alimentează creşterea.
"dotCommerce by MerchantPro rămâne un eveniment al cărui scop este să reunească magazine online de dimensiuni medii, interesate de strategii inovatoare de dezvoltare, cu soluţii şi companii ce pot susţine scalarea afacerilor lor. Iniţiativa se distinge prin concentrarea pe oferirea de know-how relevant, care să permită participanţilor să construiască o viziune de business solidă, evitând promisiunile de succes rapid şi orientându-se către teme legate de inovaţie, noile tehnologii, leadership, parteneriate strategice şi performanţă în afaceri" -spune Arthur Radulescu, CEO MerchantPro, se menţionează în comunicat.
Conţinut de elită, prezentatori de renume şi oportunităţi unice de networking
dotCommerce Digital Forum 2024 este conceput pentru a aborda problemele actuale ale magazinelor online şi pentru a explora tendinţe, strategii de creştere şi soluţii de finanţare, automatizare şi optimizare a afacerilor. Evenimentul pune accent pe discuţii despre provocările curente din eCommerce, inovaţii tehnologice şi tendinţe emergente, îmbunătăţirea experienţei de cumpărare şi a conversiei, precum şi pe dezbateri despre scalarea în eCommerce-ului, investiţii necesare şi strategii eficiente, se precizează în comunicat.
Astfel, participanţii la eveniment vor avea ocazia să interacţioneze cu reprezentanţi ai magazinelor online şi ai altor business-uri online reputate. Vorbitori precum Iulian Stanciu (eMag), Marius Ghenea (Catalyst România), Dumitru Nancu (FNGCIMM) şi reprezentanţi din partea TheMarketer, FAN Courier, PayPo, MTH Digital, PayU, Aqurate, tbi bank, Gun Media, Rosistem şi nu numai vor dezbate soluţiile necesare pentru scalare optimizată a unei afaceri online.