"Mercury Promotions" şi "Coca Cola HBC" au desfăşurat campania "Ţi-e poftă de răcoare", prin care s-a testat reacţia consumatorilor la un nou produs de pe piaţă: Amita Fun - Ice Lollies. Produsul este o îngheţată din suc de fructe, uşor de preparat, care se adresează în special celor mici, dar şi părinţilor.
Amita Fun este un brand Coca Cola HBC şi este importat din Grecia. Produsele sînt disponibile sub formă de suc de fructe de îngheţat în trei arome: mere, căpşuni şi portocale.
Pentru a obţine îngheţată, produsul trebuie ţinut minim două ore la congelator şi consumat în maxim 10 minute de cînd a fost scos de la rece.
Amita Fun - Ice Lollies şi-a întîlnit consumatorii în cinci locaţii din Bucureşti, în perioada 6.08.2004 - 22.08.2004. Acţiunea a targhetat atît copiii, cît şi părinţii. Cei mici au fost atraşi într-o lume de poveste, în care au fost invitaţi să descopere plăcerea de a-şi prepara singuri o îngheţată. Standul de sampling, sub forma unui castel de poveste, oferea copiilor deliciul transformării magice a sucului de fructe care intră în castel în îngheţata savuroasă Amita Fun.
Comunicarea cu părinţii s-a făcut prin materiale scrise ce explicau produsul şi modul în care acesta trebuie consumat.
Ideea promoţiei a venit din dorinţa de a exersa împreună cu copilul obiceiul de consum, de a-l invita să experimenteze cum poate îngheţa singur produsul "Amita Fun".