În prima jumătate a acestui an, clienţii Miele au cumpărat de două ori mai multe cuptoare decât în 2020. În contextul în care aceştia au petrecut mai mult timp acasă, au investit mai mult în electrocasnice de bucătărie performante, care au tehnologii menite să îi ajute să pregătească reţete la fel de gustoase ca la restaurant, dar mai ales sănătoase. Clienţii au investit, în medie, 10.000 de lei pentru un cuptor Miele, iar cele mai multe au fost achiziţionate de bucureşteni (50%) şi de timişoreni (15%), conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, în topul celor mai căutate specificaţii au fost: opţiunea de gătire cu abur, programele automate, afişajul interactiv M Touch, funcţia de curăţare cu piroliză (curăţare automată), sonda de temperatură şi funcţia Food View. Funcţia de gătire cu abur este proiectată să distribuie aburul uniform, păstrând proprietăţile alimentelor, aroma naturală, culoarea şi vitaminele.
În ultima perioadă, s-a remarcat o creştere a numărului de clienţi care optează pentru cuptoare mixte, cu aburi şi electrice. Cele mai apreciate modele au fost cele fără mâner, cu design unitar sau cu aburi, respectiv modelele H 7860 BPX, DGC 7860 X, H 7464 BP.