Bucureşti, 12 Noiembrie 2008 - Începând din 10 noiembrie, divizia UPC Business a UPC România are un nou Director, în persoana lui Mihai Struţeanu.
Mihai aduce cu el o experienţă de 16 ani în vânzări, câştigată în cadrul unor branduri consacrate, atât în piaţa de retail cât şi în cea de business. Cariera lui Mihai s-a consolidat alături de Pepsi, Renault şi Vodafone, unde a ocupat poziţii de management pe diverse segmente de piaţă. În ultimii 11 ani el a avut realizări importante în domeniul telecom. Înainte de a se alătura echipei UPC, Mihai Struţeanu a ocupat poziţia de Associate Director - Business Sales în cadrul Vodafone România.
"Îmi plac provocările, mai ales într-o piaţă foarte competitivă cum este cea a comunicaţiilor. Cred în oameni şi în puterea de a avea succes prin oameni. De aceea, parteneriatele şi echipa cu care lucrez sunt foarte importante pentru mine" - a declarat Mihai Struţeanu, Director UPC Business - UPC România.
Mihai are 41 de ani, este un optimist şi un om al rezultatelor. Este convins că oamenii pot aduce schimbarea şi încearcă să îşi concentreze eforturile în construirea unui viitor mai bun pentru toata lumea.
"Ne bucurăm că Mihai s-a alăturat echipei UPC. Sunt sigur că experienţa sa vastă în domeniu şi perspectiva sa strategică vor duce la o şi mai bună organizare şi dezvoltarea a diviziei UPC Business", a declarat Jack Mikaloff, CEO UPC România
UPC Business oferă soluţii complexe de comunicaţii pentru companii. Reţeaua acoperă 18 dintre cele mai importante oraşe din România, incluzând: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa, Iaşi. Portofoliul UPC Business acoperă toate segmentele de piaţă, de la companii mici si mijlocii până la companii naţionale şi multinaţionale. Soluţiile de comunicaţii se adresează şi verticalelor specifice de piaţă cum ar fi: sectorul bancar, transporturi, distribuţie si logistică, educaţie sau administraţie publică.
Prin apartenenţa diviziei la grupul UPC Europe, UPC Business poate oferi soluţii pentru companii inclusiv la nivel european, prin integrarea soluţiilor naţionale într-o soluţie europeană. Divizia UPC Business este prezentă în 10 ţări din Europa: Olanda, Austria, Elveţia, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, România şi Ungaria.
Informaţii suplimentare despre UPC
UPC România. UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.300.000 de clienţi din aproximativ 200 oraşe. De când a intrat pe piaţa românească, în 1992, UPC a investit peste 700 de milioane EUR, devenind astfel cel mai mare investitor american din ţară. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc.
Liberty Global, Inc. Liberty Global este unul dintre liderii industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii video, voce şi acces la internet. La data de 30 septembrie 2008 LGI oferă servicii de înaltă calitate, conectând la lumea informaţiei, a comunicării şi divertismentului aproximativ 16 milioane de clienţi din 17 ţări, în principal în Europa, Japonia, Chile şi Australia . Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum este Chellomedia în Europa.