Millennium Bank oferă, în perioada 14 aprilie - 31 mai, condiţii promoţionale tuturor celor care doresc să contracteze un credit de nevoi personale: clienţii primesc o rată cadou şi, în plus, pot beneficia de un card de credit fără comision de administrare în primul an.
Creditul de nevoi personale de la Millennium Bank reprezintă o soluţie pentru îndeplinirea tuturor dorinţelor. Principalele sale avantajele sunt:
- aprobare rapidă;
- valoare credit de până la 15.000 Euro (sau echivalent);
- perioada de rambursare de până la 10 ani;
- mai multe opţiuni privind moneda creditului RON, EURO, USD, CHF;
- posibilitatea de a obţine suma necesară cumulând venitul soţului-soţiei, parinţilor, socrilor, copiilor, fraţilor;
- protecţie pe toată durata creditului prin asigurarea de viaţă oferită gratuit de către Millennium Bank;
- rambursarea flexibilă (cu ajutorul cardului Millennium Bank rata lunară poate fi depusă în RON la orice oră din zi sau noapte, la bancomatele băncii).
"Creditul de nevoi personale oferit de Millennium Bank se adresează celor care necesită un sprijin finaciar pentru îndeplinirea dorinţelor. Acest lucru transpare din sloganul campaniei noastre: " De ce să aştepţi o viaţă să-ţi iei ce ai visat?" Millennium Bank se poziţionează ca o instituţie pentru care nevoile financiare ale publicului sunt prioritare, astfel serviciile şi produsele lansate pe piaţă au la bază calitatea de a fi mereu flexibile şi adaptate pieţei", a declarat Jose Toscano, CEO Millennium Bank.
În perioada menţionată, Millennium Bank derulează o campanie media pentru promovarea acestui produs. Conform planului media, campania se desfăşoară pe urmatoarele suporturi media: TV, presa scrisă centrală şi locală, online. Promovarea se va face prin intermediul principalelor canale tv (PRO TV, Antena 1, Prima TV), dar si de nişă (Realitatea TV, Antena 2, Antena 3, AXN, Discovery, National Geographic şi N24), în cotidiene şi reviste business şi lifestyle (Adevărul, Cotidianul, Evenimentul Zilei, National Geographic, Cosmopolitan, etc) şi pe site-urile business-finance, lifestyle-entertainment sau news-media.
Campania a fost dezvoltată de echipele de Corporate Communications şi Product Development ale Millennium Bank împreuna cu agenţiile GMP Advertising (creaţie, productie) şi Initiative Media (achiziţie spaţii media).