MiniMax Discount va inaugura, până la finele anului, patru magazine noi, în judeţele Argeş, Iaşi, Cluj şi Braşov, în care va investi aproximativ patru milioane euro, au informat marţi reprezentanţii companiei, citaţi de NewsIn.
Retailerul de discount va opera astfel până la Crăciun o reţea de 20 de magazine sub brandul MiniMax. Noile unităţi ce urmează a fi deschise se află în Turda, judeţul Cluj, Ştefăneşti, judeţul Argeş, Paşcani, judeţul Iaşi şi Victoria, judeţul Braşov.
"Am început anul optimişti şi îl închidem cu obiectivele îndeplinite, înregistrând prin expansiunea spre vestul, şi de-acum şi estul ţării, o dezvoltare a companiei la nivel naţional. Cunoaştem bine profilul consumatorului din localităţile de 10.000 de locuitori şi ni s-a confirmat că acestea oferă posibilităţi de dezvoltare pe termen lung. Fiecare dintre noile unităţi implică o investiţie de 750.000 euro", a declarat directorul general al companiei miniMax Discount, Rainer Exel.
Fiecare magazin MiniMax va avea o suprafaţă de vânzare de 1.000 mp, şase case de marcat şi 80 de locuri de parcare. Oferta de produse cuprinde 1.700 de articole şi anume fructe şi legume, carne proaspătă, mezeluri, produse lactate, produse congelate, alimente de bază, băuturi, tutun, spirtoase, cosmetice şi detergenţi, produse de uz casnic, precum şi articole nealimentare.
MiniMax Discount promovează inclusiv sortimentul de mărci proprii dezvoltate în parteneriat cu furnizori locali: Ecomax - vopsea lavabilă, Montan - preparate din carne/mezeluri, Steiner - bere, Blitz - sucuri carbonatate, Minim - brânzeturi/caşcaval, Maxim - orez, Mini - mălai, făină, Minilact - produse lactate (iaurt, sana, kefir, smântână, unt) şi Sorina - ulei de floarea-soarelui.
MiniMax Discount este o companie românească ce a intrat pe piaţă în primăvara lui 2005. Administraţia centrală a companiei se află în Bucureşti, unde dispune de un depozit de 15.000 metri pătraţi, pentru a face faţă deservirii întregii reţele. Compania operează 16 magazine la nivel naţional, iar reprezentanţii acesteia vizează deschiderea a peste 100 de magazine în toată ţara.