Ministerul Educaţiei, Institutul Naţional pentru Studierea Holocaustului din România "Elie Wiesel" şi Muzeul Memorial al Holocaustului din Statele Unite ale Americii au semnat, astăzi, un protocol de cooperare, pentru stabilirea şi implementarea activităţilor educaţionale dedicate istoriei şi înţelegerii Holocaustului.
"Apreciez că s-au înregistrat progrese semnificative în colaborarea noastră, prin programele educaţionale dezvoltate şi prin programele de instruire a cadrelor didactice urmărindu-se inclusiv o înţelegere mai profundă a istoriei şi a Holocaustului. Educaţia este esenţială în acest proces, deoarece împiedică apariţia manifestărilor xenofobe, antisemite sau violente", a declarat ministrul Educaţiei, Ecaterina Andronescu, la ceremonia de semnare a protocolului de cooperare între Ministerul Educaţiei Naţionale din România, Institutul Naţional pentru Studierea Holocaustului din România "Elie Wiesel" şi Muzeul Memorial al Holocaustului din Statele Unite ale Americii.
Protocolul a fost semnat, vineri, la sediul Ministerului Educaţiei, în prezenţa reprezentanţilor celorlalte două instituţii semnatare, Alexandru Florian şi Radu Ioanid, a noului ambasador al Statului Israel la Bucureşti, David Saranga, şi a reprezentanţilor Ambasadei SUA în România, scrie News.ro.
Obiectul protocolului îl reprezintă stabilirea şi implementarea activităţilor educaţionale dedicate istoriei şi înţelegerii Holocaustului.
În acest context, ministrul Ecaterina Andronescu şi-a arătat recunoaşterea pentru sprijinul pe care Institutul "Elie Wiesel" şi Muzeul Holocaustului de la Washington îl acordă Ministerului Educaţiei Naţionale, în demersurile acestuia de a promova studiul Holocaustului în şcolile şi universităţile din România, mai relatează News.ro.
1. Rrromania
(mesaj trimis de Florin în data de 18.03.2019, 10:59)
O fi PSD un partid naționalist dar cel puțin nu este și antisemit!...
2. fără titlu
(mesaj trimis de sasha în data de 19.03.2019, 19:50)
în spatele edducării tineretului român despre cunoaşterea şi înţelegerea holocaustului se ascund inerese foarte subtile şi oculte; ei controlând tineretul prin învăţământ, vor să se asigure că majritatea să nu cunoască adevărul referitor la interesele, priorităţile, convingerile lor din trecut, prezent şi viitor