Nagarro a înregistrat venituri globale în valoare de 856,3 milioane de euro, în anul fiscal 2022, cu 56,8% mai mult faţă de 2021, potrivit unui comunicat al companiei, remis astăzi redacţiei.
În 2022, Nagarro a obţinut rezultate solide, în creştere în ceea ce priveşte cei mai importanţi indicatori de business.
Potrivit raportului anual al companiei, valoarea profitului brut s-a majorat până la 247,1 milioane de euro în 2022, de la 154,4 milioane de euro, rezultat atins în 2021, iar marja brută a ajuns la 28,9%, faţă de 28,3%, în 2021.
Indicele EBITDA ajustat a crescut cu 86,3%, de la 79,7 milioane de euro (14,6% din venituri), în 2021, la 148,5 milioane de euro (17,3% din venituri), în 2022. Valoarea EBITDA aferentă anului 2022 a fost de 145,6 milioane de euro, mai mare cu 75,3 milioane de euro faţă de rezultatul obţinut în 2021, 70,3 milioane de euro.
În 2022, valoarea indicatorului EBIT s-a situat la 112,4 milioane de euro, în creştere cu 66,7 milioane de euro faţă de rezultatul raportat în 2021, 45,7 milioane de euro.
Profitul net înregistrat în 2022 a fost de 77,3 milioane de euro, în creştere cu 47,3 milioane de euro comparativ cu 2021, când valoarea atinsă a fost de 30 milioane de euro.
Alte rezultate, raportate la nivelul trimestrului al patrulea (T4) din 2022, includ venituri de 231 milioane de euro, cu 42,5% în plus faţă de T4 2021, când au fost obţinute venituri de 162 milioane de euro. Totodată, în T4 2022, compania şi-a mărit echipa internă şi reţeaua de colaboratori cu 163 de oameni.