Producătorul de mase plastice Napochim Cluj (NACH) a afişat în primele nouă luni din 2007 o cifră de afaceri de 10,1 milioane lei (3 milioane euro), în scădere cu 11,7% faţă de aceeaşi perioadă din 2006, când acestea au fost de 11,45 milioane lei, a informat luni compania.
Napochim Cluj are ca domeniu de activitate fabricarea produselor din material plastic. Compania are un capital social de 6,35 milioane lei (1,76 milioane euro), divizat în 63,5 milioane acţiuni cu o valoare nominală de 0,10 lei. Acţionarul majoritar al companiei este Asociaţia Salariaţilor, care controlează 51,11% din capital. SSIF Broker Cluj deţine 10,12% din totalul acţiunilor.
În primele şase luni din 2007, afacerile Napochim s-au cifrat la 6,49 milioane lei (2,07 milioane euro), în scădere cu 5,34% faţă de intervalul echivalent al anului anterior, când cifra de afaceri a fost de 6,86 milioane lei.
În primul semestru al acestui an, Napochim Cluj a investit suma de 234.000 lei pentru achiziţionarea de noi utilaje. Investitiile din prima jumătate a acestui an au fost de aproape patru ori mai mari decât cele realizate în acelaşi interval al anului trecut, de 62.000 lei.