Nestle anunţă că lansează 40 de noi produse în cinci categorii diferite din portofoliul companiei, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Fiecare noutate încorporează campanii laborioase de cercetare de piaţă, teste de diferite ingrediente, modificări de reţete, sondaje cu grupuri de consumatori, modificări pe liniile de producţie şi ambalare, şi multe alte operaţiuni la fel de complexe precum lansarea unui nou model de automobil sau a unui facelift major, de exemplu.
Dintre cele 40 de noi produse, 20 sunt sezonale, din categoriile Kitkat si Smarties, în ediţii limitate de Paşti. De la iepuraşi, precum KitKat Caramel Sărat, deliciul sezonului, la ouă de ciocolată cu bombonele Smarties în interior, sau cutiile de Egg Hunt, produsele KitKat şi Smarties sunt perfecte pentru a le savura în timp ce vă bucuraţi de momentele speciale alături de cei dragi.
Nu mai puţin de 14 noi produse vor fi anunţate în curând sub brandul Maggi în probabil cea mai amplă împrospătare de categorie din portofoliul curent al Nestle. Toate produsele Maggi sunt realizate din legume atent produse şi procesate, iar ambalajele sunt realizate din hârtie şi se pot recicla uşor.
În categoria Infant sunt anunţate şase produse noi: mai multe variante de deserturi şi piureuri de fructe pentru bebeluşi GERBER, cereale integrale precum Nestle Junior Căpşuni având o textură cu bucăţele de fructe si cereale, îmbogăţite cu fier şi 12 vitamine şi minerale pentru o dezvoltare armonioasă. Fiecare porţie de cereale Nestle pentru sugari şi copii de vârstă mică asigură o nutrietie echilibrată cu fiecare castronaş. Nestle susţine recomandarea Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii privind alăptarea exclusivă până la 6 luni şi începerea folosirii produsului de la această vârstă în paralel cu continuarea alăptării. Pentru diversificarea alimentaţiei celor mici, este obligatorie consultarea medicilor de specialitate.