Nestle lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piaţă diferite

F.D.
Companii / 29 aprilie

Nestle lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piaţă diferite

Nestle anunţă că lansează 40 de noi produse în cinci categorii diferite din portofoliul companiei, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.

Fiecare noutate încorporează campanii laborioase de cercetare de piaţă, teste de diferite ingrediente, modificări de reţete, sondaje cu grupuri de consumatori, modificări pe liniile de producţie şi ambalare, şi multe alte operaţiuni la fel de complexe precum lansarea unui nou model de automobil sau a unui facelift major, de exemplu.

Dintre cele 40 de noi produse, 20 sunt sezonale, din categoriile Kitkat si Smarties, în ediţii limitate de Paşti. De la iepuraşi, precum KitKat Caramel Sărat, deliciul sezonului, la ouă de ciocolată cu bombonele Smarties în interior, sau cutiile de Egg Hunt, produsele KitKat şi Smarties sunt perfecte pentru a le savura în timp ce vă bucuraţi de momentele speciale alături de cei dragi.

Nu mai puţin de 14 noi produse vor fi anunţate în curând sub brandul Maggi în probabil cea mai amplă împrospătare de categorie din portofoliul curent al Nestle. Toate produsele Maggi sunt realizate din legume atent produse şi procesate, iar ambalajele sunt realizate din hârtie şi se pot recicla uşor.

În categoria Infant sunt anunţate şase produse noi: mai multe variante de deserturi şi piureuri de fructe pentru bebeluşi GERBER, cereale integrale precum Nestle Junior Căpşuni având o textură cu bucăţele de fructe si cereale, îmbogăţite cu fier şi 12 vitamine şi minerale pentru o dezvoltare armonioasă. Fiecare porţie de cereale Nestle pentru sugari şi copii de vârstă mică asigură o nutrietie echilibrată cu fiecare castronaş. Nestle susţine recomandarea Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii privind alăptarea exclusivă până la 6 luni şi începerea folosirii produsului de la această vârstă în paralel cu continuarea alăptării. Pentru diversificarea alimentaţiei celor mici, este obligatorie consultarea medicilor de specialitate.

O altă noutate o reprezintă faptul că în Zona Europa, de care aparţine România, 95,2% din toate ambalajele Nestle sunt deja proiectate astfel încât să poată fi reciclare. La sfârşitul anului 2023, 82,8% din ambalajele din plastic ale produselor destinate Zonei Europa erau concepute pentru reciclare. Mai mult, începând din 2018, Nestle a ajuns la 32,6% din ţinta de reducere a utilizării plasticului virgin, fiind înlocuit cu materiale reciclate. În Europa, Nestle lucrează cu alţi jucători din industrie pentru a promova schemele de responsabilitate extinsă a producătorului (EPR) şi colaborează cu autorităţile publice pentru a îmbunătăţi sistemele existente de deşeuri de ambalaje.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9738
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4662
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2921
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9047
Gram de aur (XAU)Gram de aur369.6415

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb