Nestle a lansat noua gamă de tablete KitKat, un produs care aduce un concept inovator pe piaţa locală, îmbinând arome şi texturi noi, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Noile tablete sunt disponibile în variantele KitKat Double Chocolate, Salted Caramel şi Hazelnut şi promit o experienţă de gust mai complexă, într-un format ideal pentru momentele de răsfăţ zilnic.
În plus, brandul KitKat îşi continuă angajamentele de sustenabilitate, folosind cacao provenită 100% din surse sustenabile şi ambalaje realizate din plastic reciclat.
"Prin iniţiativa KitKat "Breaks for Good", fiecare pauză luată de consumatori susţine activitatea fermierilor de cacao şi creşte gradul de conştientizare cu privire la sustenabilitatea culturii de cacao folosită în aceste batoane. În 2025 ne dorim să oferim peste 17.000.000 pauze (numărul de porţii de dulciuri KitKat estimat să se consume), întărind conexiunea dintre consumatorii din ţara noastră şi fermierii din programul Nestle", afirmă Cristiana Borşaru, Senior Brand Manager KitKat, Nestle România.
Programul Nestle de susţinere a veniturilor a beneficiat până acum de sprijinul a peste 10.000 de familii din Coasta de Fildeş şi se va extinde în Ghana în acest an, având în plan să sprijine un total de 30.000 de familii. Până în 2030, programul îşi propune să ajungă la aproximativ 160.000 de familii de cultivatori de cacao din întregul lanţ de aprovizionare global al Nestle, pentru a genera un impact semnificativ la nivel global.
Opinia Cititorului