Nestle va reduce costurile cu 2,8 miliarde de dolari

A.B.
Companii / 20 noiembrie

Nestle va reduce costurile cu 2,8 miliarde de dolari

Nestle va creşte publicitatea şi marketingul, va reduce costurile cu cel puţin 2,8 miliarde de dolari până în 2027 şi îşi va transforma afacerile cu apă şi băuturi premium într-o unitate globală de sine stătătoare, în timp ce caută să stimuleze creşterea sub noul său director general Laurent Freixe, a declarat marţi compania, citată de Reuters.

Acţiunile Nestle au scăzut cu 2% marţi.Freixe, care lucrează de 40 de ani în cea mai mare companie alimentară din lume, a preluat conducerea acesteia în septembrie, înlocuindu-l pe Mark Schneider, care a dezamăgit investitorii timp de câteva trimestre cu o creştere slabă a volumului vânzărilor.

Sub conducerea lui Schneider, Nestle a redus bugetul de marketing şi publicitate şi a investit mai puţin în inovare în timpul pandemiei de COVID-19, potrivit Reuters.

Repercusiunile continuă să afecteze veniturile companiei elveţiene, după ce cumpărătorii au trecut la mărci mai ieftine, mai bine promovate sau mai inovatoare, consumând cota de piaţă a Nestle.

Nestle, proprietarul unor mărci precum Nescafe, KitKat şi Milo, a declarat marţi că intenţionează să realizeze economii de costuri de cel puţin 2,5 miliarde de franci elveţieni (2,83 miliarde de dolari) până în 2027, pe lângă alte economii de aproximativ 1,2 miliarde de franci elveţieni.

Cifra depăşeşte cele 800 de milioane de euro pe care rivalul mai mic, Unilever, s-a angajat să îi economisească la începutul acestui an, scrie Reuters.

Nestle a estimat ca pe termen mediu creşterea organică a vânzărilor să fie mai mare de 4% într-un mediu de operare normal şi o marjă de profit a operaţiunii de tranzacţionare subiacentă de 17%.

Aceasta se compară cu creşterea organică a vânzărilor de aproximativ 2% estimată pentru anul care se încheie pe 31 decembrie.

Compania va creşte investiţiile în publicitate şi marketing la 9% din vânzările totale până în 2025 pentru a susţine creşterea, a declarat Nestle la evenimentul său de ziua pieţei de capital din Vevey, Elveţia, conform Reuters.

Ultima dată când Nestle a cheltuit această proporţie din vânzări pe marketing a fost în 2019.

Cheltuielile de publicitate şi marketing în 2023 au reprezentat 7,7% din vânzări, o creştere cu 80 de puncte de bază faţă de anul precedent, potrivit celui mai recent raport anual al Nestle lansat în acest an.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb