Nou val de comunicare pentru cascavalul Delaco

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 15 mai 2008

Dupa ce anul trecut compania Delaco a inregistrat o dublare a cifrei de afaceri, de la 19 milioane de euro in 2006, la 40 de milioane in 2007, un nou val de comunicare este lansat in luna mai curent.

"In 2008 Delaco isi propune o crestere peste ritmul pietei, estimand o cifra de afaceri cu 50% mai mare fata de anul precedent. Pentru campania de comunicare, am decis sa continuam povestea lui Toni Delaco, deoarece este un joc in care publicul se prinde din ce in ce mai mult. Dupa primul spot, s-a inregistrat o crestere de patru ori a vanzarilor pentru cascavalul Delaco. Avem asteptari mari si de aceasta data. Mai ales ca in 2008 vom dubla suma investita in comunicare si va constitui 2 milioane de euro" - Tudor Comaniciu General Manager Delaco.

Spotul se axeaza pe polisemia cuvantului cascaval, sustinand sloganul "Delaco sta bine pe cascavalInvestitia in media a constituit 250.000 euro, urmand ca spotul sa fie difuzat pe principalele statii TV din Romania timp de 4 saptamani.

Campania de comunicare va fi sustinuta de actiuni de PR, precum si de actiuni specifice de BTL (degustare in supermarketuri). "Pana acum 5 ani, telemeaua era cel mai bine vandut produs, acum vanzarile de telemea sunt la cote ridicate doar in timpul verii, cand e sezonul rosiilor romanesti. Insa din septembrie vanzarile la cascaval cresc simtitor si se mentin astfel pana in iunie-iulie. Astfel, deoarecece cascavalul este cel mai vandut tip de branza din Romania in 2008, ca si in 200,7 mare parte din bugetul de comunicare al companiei este concentrat pe cascavalul Delaco, acesta fiind si cel mai important produs din portofoliul nostru pe care vrem sa il facem un brand al calitatii." - Tudor Comaniciu General Manager Delaco.

Despre Delaco

Infiinţată în 1996, Compania Delaco era specializată în producţia de lactate proaspete. Începând cu anul 2000, compania Delaco s-a concentrat pe distribuţia de brânzeturi şi alte produse lactate importate din Germania, Austria, Franţa, Olanda sau produse în România.

Din 2007 este distribuitor unic al producătorilor germani Zott şi Bergader.

Acum Delaco este prezent in toate reţelele nationale/internationale de modern retail dar şi în magazinele din comertul tradiţional. Are peste 1500 clienti direcţi, lucrând şi cu distribuitori locali, prin intermediul cărora produsele Delaco ajung la alţi peste 3000 de clienţi.

Compania Delaco se situează printre primii jucători pe piaţa de brânzeturi, cu o cifră de afaceri de 40 milioane de euro in 2007. În 1996 avea trei angajaţi, iar în prezent echipa Delaco numără peste 360 de persoane.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb