Dupa ce anul trecut compania Delaco a inregistrat o dublare a cifrei de afaceri, de la 19 milioane de euro in 2006, la 40 de milioane in 2007, un nou val de comunicare este lansat in luna mai curent.
"In 2008 Delaco isi propune o crestere peste ritmul pietei, estimand o cifra de afaceri cu 50% mai mare fata de anul precedent. Pentru campania de comunicare, am decis sa continuam povestea lui Toni Delaco, deoarece este un joc in care publicul se prinde din ce in ce mai mult. Dupa primul spot, s-a inregistrat o crestere de patru ori a vanzarilor pentru cascavalul Delaco. Avem asteptari mari si de aceasta data. Mai ales ca in 2008 vom dubla suma investita in comunicare si va constitui 2 milioane de euro" - Tudor Comaniciu General Manager Delaco.
Spotul se axeaza pe polisemia cuvantului cascaval, sustinand sloganul "Delaco sta bine pe cascavalInvestitia in media a constituit 250.000 euro, urmand ca spotul sa fie difuzat pe principalele statii TV din Romania timp de 4 saptamani.
Campania de comunicare va fi sustinuta de actiuni de PR, precum si de actiuni specifice de BTL (degustare in supermarketuri). "Pana acum 5 ani, telemeaua era cel mai bine vandut produs, acum vanzarile de telemea sunt la cote ridicate doar in timpul verii, cand e sezonul rosiilor romanesti. Insa din septembrie vanzarile la cascaval cresc simtitor si se mentin astfel pana in iunie-iulie. Astfel, deoarecece cascavalul este cel mai vandut tip de branza din Romania in 2008, ca si in 200,7 mare parte din bugetul de comunicare al companiei este concentrat pe cascavalul Delaco, acesta fiind si cel mai important produs din portofoliul nostru pe care vrem sa il facem un brand al calitatii." - Tudor Comaniciu General Manager Delaco.
Despre Delaco
Infiinţată în 1996, Compania Delaco era specializată în producţia de lactate proaspete. Începând cu anul 2000, compania Delaco s-a concentrat pe distribuţia de brânzeturi şi alte produse lactate importate din Germania, Austria, Franţa, Olanda sau produse în România.
Din 2007 este distribuitor unic al producătorilor germani Zott şi Bergader.
Acum Delaco este prezent in toate reţelele nationale/internationale de modern retail dar şi în magazinele din comertul tradiţional. Are peste 1500 clienti direcţi, lucrând şi cu distribuitori locali, prin intermediul cărora produsele Delaco ajung la alţi peste 3000 de clienţi.
Compania Delaco se situează printre primii jucători pe piaţa de brânzeturi, cu o cifră de afaceri de 40 milioane de euro in 2007. În 1996 avea trei angajaţi, iar în prezent echipa Delaco numără peste 360 de persoane.