Compania braşoveană Rom Paper, producător de şerveţele şi hârtie iginienică, şi-a bugetat o creştere a afacerilor cu 20%, urmând să treacă de 60 de milioane de lei, după ce 2015 a fost încheiat cu un business de 52 de milioane de lei. Compania, care are 125 de angajaţi, lucrează la dezvoltarea de produse noi, produse ce vor diversifica gama oferită clienţilor şi vor ajuta la diferenţierea pe piaţă. Portofoliul de clienţi al Rom Paper include reţele de magazine precum şi distribuitori. Valoarea exporturilor a ajuns la peste 10 milioane de lei, în creştere cu 40% faţă de anul anterior.
"Suntem în permanenţă preocupaţi să asigurăm un nivel calitativ ridicat al produselor. Acest lucru a permis produselor noastre prezenţa pe pieţele din România, Cehia, Polonia, Republica Moldova, Bulgaria şi Lituania", declară Claudiu Puchin, director executiv. Pentru acest an compania poartă negocieri pentru a intra pe pieţele din Germania şi Serbia.
Bugetul de investiţii al companiei braşovene se ridică la două milioane de euro în acest an, pentru utilaje, modernizări de spaţii productive şi brandul Mototol, după ce anul trecut au fost realizate investiţii de 2,4 milioane de euro.
"Pentru viitor, compania va urmări consolidarea şi dezvoltarea afacerii atât pe piaţa internă, cât şi pe cea externă. Investiţiile realizate de Rom Paper în perioada următoare se vor concretiza în utilaje moderne, competitive, care să aducă produselor un plus de calitate şi în promovarea de brand-uri care să atragă consumatorii atât prin naming şi ambalaje, cât şi printr-un portofoliu de produse complet, de calitate şi versatil", arată compania într-un comunicat.