Cosmote, Germanos şi Zapp au lansat una dintre cele mai atractive campanii de buy-back de pe piaţa telefoniei mobile. Obiectivul acestei campanii este să ofere consumatorilor posibilitatea de a renunţa la vechile lor telefoane mobile într-un mod eficient si avantajos. Pentru a stimula consumatorii să aducă vechile lor terminale în magazinele Cosmote, Germanos şi Zapp, companiile furnizează cupoane valorice electronice pentru fiecare telefon mobil predat în cadrul campaniei de buy-back.
"Dacă luăm în calcul intervalul mediu de timp la care românii înlocuiau telefoanele mobile până recent, respectiv 18 luni, precum şi faptul că în ultimii ani au fost comercializate în ţara noastră milioane de terminale, putem spune că prin această campanie de buy-back utilizatorii au la dispoziţie oportunitatea ideală de a-şi schimba telefoanele uzate cu unele noi. Astfel, consumatorii beneficiază de numeroase avantaje la achiziţia produselor noastre", a declarat Panos Makris, Chief Commercial Officer.