Heineken îşi surprinde din nou consumatorii, cu un produs inedit şi unic pe piaţă, lansând Heineken DraughtKeg. Pentru prima dată în România, consumatorii vor descoperi experienţa de a-şi turna singuri bere la draft şi de a o savura împreună cu prietenii.
Inovaţia Heineken DraughtKeg, constă într-un tub de CO2 numit "sistem interior de presurizare pe bază de CO2 " care ţine berea la o presiune de 1.0 bar. Acest sistem inedit asigură o bere de calitate de la prima până la ultima picatură. Prin această inovaţie Heineken DraughtKeg la 5L este diferit de celelalte produse similare de pe piaţă care funcţionează ca o doză uriaşă cu un robinet în partea de jos, berea putând fi turnată doar datorită presiunii gravitaţionale.
Înainte de a fi servită berea, recipientul trebuie păstrat 10 ore la frigider, pentru a se asigura aceeaşi plăcere inconfundabilă şi răcoritoare a unui pahar de bere Heineken servit de un barman profesionist. Heineken DraughtKeg conţine bere suficientă pentru 20 de pahare de 250ml. Datorită "sistemului interior de presurizare" berea se păstrează proaspătă ca în momentul deschiderii, timp de 30 de zile.
Acest sistem unic în Romania permite consumatorilor să savureze oriunde o bere la draft, la fel de buna ca cea dintr-un bar. Heineken Draughtkeg este soluţia ideală pentru petrecerile cu prietenii acasă, la mare sau la munte, şi este un cadou original pentru orice ocazie.
"Odată cu lansarea lui în România, DraughtKeg îşi propune să fie soluţia inovativă perfectă pentru toţi iubitorii de bere cărora le place să se bucure oricând şi oriunde de senzaţia de prospeţime a unei beri la draft. Consumatorii Heineken sunt mereu în căutare de nou, iar noi am încercat prin acest produs să le oferim atât plăcerea de a-şi turna singuri o bere Heineken rece la draft, cât şi de a o împărţi cu prietenii", a declarat Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken România
Heineken DraughtKeg a fost deja lansat în 72 de ţări şi a fost un adevărat succes în SUA, Canada şi Australia, iar în Europa în ţări ca: Franţa, Italia, Spania, Olanda, Polonia, Ungaria, Slovenia şi Grecia. Începând cu luna septembrie Heineken DraughtKeg va fi disponibil şi consumatorilor din România.
Despre Heineken România
Heineken DraughtKeg face parte din seria inovaţiilor aduse de Heineken de la lansarea sa în România.
Marca Heineken şi-a obişnuit consumatorii din România cu modul de gândire inovativ şi modern. Stilul de viaţă al românilor este într-o continuă evoluţie iar aceştia se aşteaptă la tot ce este mai bun din partea mărcii Heineken. Heineken Magnum - ediţia limitată de sărbători sau sticla de bere avangardistă din aluminiu, cutia de bere embosată Heineken şi eticheta din plastic transparentă sunt dovezi clare ale inovaţiilor în ambalaj care au avut succes. De asemenea, anul acesta am introdus pe piaţa din România conceptul Heineken Extra Cold.
Parteneriatele cu evenimente care împărtăşesc aceleaşi valori sunt de asemenea foarte importante pentru Heineken. Spre exemplu, în vara aceasta Heineken a susţinut B"ESTIVAL, un festival de muzică la standarde internaţionale. Heineken avea deja o tradiţie puternică în domeniul acesta, aducând în România un concept unic: Heineken Music Thirst, o platformă globală pentru muzică. În plus, UEFA Champions League, o sponsorizare pe care Heineken o oferă la nivel global, este adaptată local pentru România.
Berea Heineken este prezentă pe aproape toate pieţele din lume, iar în România marca Heineken face parte din portofoliul Heineken Romania SA, alături de mărcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau şi Bucegi.