• Ogilvy&Mather a dezvoltat cea mai recentă campanie pentru berea Ciuc Premium, aflată în portofoliul Heineken Romania.
Noua campanie "O mie de moduri de a deschide o bere" este o continuare a campaniei anterioare, "O apă dintr-o mie pentru o bere dintr-o mie", de această dată mesajul campaniei ilustrând un beneficiu funcţional al berii Ciuc: introducerea capacului cu inel la sticlă de 0,5l.
"Prin lansarea sticlei de Ciuc Premium de 0,5 litri cu noul capac cu inel propunem consumatorilor să renunţe la cele "1000 de moduri de a deschide o bere", fie ele clasice sau alternative, oferindu-le acces rapid la berea lor preferată. Acesta este modul în care "o bere dintr-o mie" devine mai uşor de savurat", declară Gabriela Gălăţanu, Group Brand Manager.
Mesajul campaniei este susţinut atât de spotul TV, cât şi printr-o amplă campanie de outdoor şi presă, implementată la nivel naţional.
Spoturile TV au fost produse în colaborare cu casa de producţie Multimedia Est, în regia lui Hypno, iar vizualurile campaniei de print au fost realizate de Ciprian Tantareanu.