Optical Investment Group (OIG), proprietarul brandurilor Optiblu, Optiplaza şi O51, anunţă modificări în structura de top management.
Astfel, începând cu septembrie, Alina Bistreanu ocupă funcţia de Chief Executive Officer al OIG şi Nicolae Mogoş funcţia de Chief Operating Officer. Aceştia vor participa la coordonarea şi dezvoltarea activităţii Optical Investment Group, compania care deţine în România o cotă de piaţă de aproximativ 10%.
Alina Bistreanu are o experienţă de peste 18 ani în companii locale şi internaţionale, dintre care 14 ani în fashion retail. Înainte de a veni în OIG, Alina a deţinut timp de aproape 9 ani funcţia de Director General al unuia dintre cei mai importanţi retaileri de modă de pe piaţă: LPP Group, proprietar al brandurilor Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay.
" Sunt deopotrivă încantată şi onorată să mă alătur celei mai mari echipe de profesionişti de optică medicală din România, într-o pozitie cheie pentru business. Decizia de a accepta propunerea Optical Investment Group nu a fost deloc grea întrucât împărtăşim multe valori comune, în special orientarea către oameni - clienţi şi angajati deopotrivă. Am credinţa că, punând laolaltă experienţa echipei mele, dar şi cea acumulată de mine în cei peste 14 ani de retail şi sub ghidarea valorilor noastre comune, vom reuşi să ducem retailul de optică românesc la un alt nivel.
Ca prime obiective strategice, ne-am propus să consolidăm soluţii omnichannel care să ofere clienţilor noştri cele mai competitive servicii şi produse de pe piaţă, să construim noi direcţii de business, dar şi cele mai eficiente soluţii de dezvoltare şi motivare a celor peste 700 de angajaţi de care suntem responsabili" declară Alina Bistreanu, Chief Executive Officer OIG.
Nicolae Mogoş are o experienţă de peste 15 ani în sectorul retail şi 7 ani de antreprenoriat în e-commerce. A petrecut 10 ani în Decathlon (Franţa şi România) în diverse poziţii de management. În ultimii 5 ani a fost Director Operaţional la Smyk România, unul dintre cei mai importanţi retaileri de produse pentru copii.
" Ca purtător de ochelari, sunt client fidel al brand-urilor OPTIblu şi Optiplaza; aşadar, am primit cu mare drag provocarea venită din partea Optical Investment Group. Mă bucur să mă alătur echipei OIG în demersul de a crea un business cu un model unic pe piaţa de optică din România, ce va duce la un nou nivel misiunea companiei de a oferi excelenţă în acest domeniu. Pentru a reuşi, ne propunem să creăm o cultură organizaţională bazată pe echipă şi să punem în lumina reflectoarelor cea mai importantă resursă a companiei, colegii noştri, care sunt printre cei mai buni şi mai experimentaţi specialişti în retailul de optică din ţară" declară Nicolae Mogoş, Chief Operating Officer.