Orange, liderul pieţei de telecomunicaţii din România, lansează serviciile de date mobile 3G+ în 13 noi oraşe: Alba-Iulia, Bistriţa, Botoşani, Călăraşi, Deva, Focşani, Piatra-Neamţ, Sf. Gheorghe, Slobozia, Suceava, Tulcea, Turnu-Severin şi Zalău.
Astfel, clienţii Orange din 33 de oraşe reşedinţa de judeţ au posibilitatea să navigheze pe internet, să se conecteze la intranet şi să descarce fişiere de mari dimensiuni la viteze de până la 3,6 Mbps. Serviciile 3G+ pot fi accesate atât de pe laptop, în condiţii de mobilitate, cât şi de pe desktop, în locaţii fixe, precum sediul companiei sau de acasă.
Clienţii care aleg abonamente pentru internet în valoare de 20 de euro/lună şi contract pe 24 de luni primesc gratuit echipamentele de conectare: carduri de date pentru laptop sau modemuri USB pentru conectare la desktop.
"Orange continuă să dezvolte reţeaua de date mobile în bandă largă, astfel încât până la sfârşitul lunii septembrie, clienţii Orange din 42 de mari oraşe vor beneficia de serviciile 3G+", a declarat Bogdan Răuţă, Mobile Data Proposition Manager la Orange România.
despre Orange România
Orange este lider de piaţă în România cu 8,572 milioane de clienţi la sfârşitul lunii iunie 2007 şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 163 milioane de utilizatori pe 5 continente.
La sfârşitul lunii iunie 2007, Orange România a avut venituri de 578 milioane de euro, în creştere cu 24% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 52 de locaţii în toată ţara.
Orange România oferă o gamă largă de servicii de comunicaţii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din România care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.
Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o maniera responsabilă.