Veniturile companiei "Orange România" au fost în primul trimestru al acestui an de 161 milioane dolari şi au înregistrat o creştere de 53,6% faţă de trimes-trul întîi al anului 2003. În aceeaşi perioadă, numărul de clienţi "Orange Romania" a ajuns la 3.611.000, în creştere cu 52% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Bernard Moscheni, directorul executiv "Orange România", a spus: "«Orange România» se concentrează asupra fiecărui aspect al comunicării, fapt care s-a reflectat în produsele şi serviciile inovatoare oferite clienţilor. I-am provocat la distracţie pe toţi cei care vor să se exprime liber, sînt moderni şi vor să fie diferiţi prin lansarea jocurilor Java, am redus preţurile la convorbirile internaţionale, am continuat să dezvoltăm programul Orange Thank You astfel încît clienţii noştri fideli să aibă cît mai multă libertate în folosirea beneficiilor incluse, am încheiat un acord cu "Equant România" pentru a satisface aşteptările în ceea ce priveşte standardul ridicat al calităţii serviciilor oferite companiilor mari. Vom continua şi în acest an să fim aproape de clienţi pentru a le oferi produse şi servicii pe măsura aşteptărilor lor".