Orange România a realizat la sfîrşitul anului trecut venituri de 624 milioane euro, în creştere cu 47% faţă de anul precedent cînd s-au obţinut 424 milioane euro. Cota de piaţă a companiei este de 48% din piaţa de telefonie mobilă din România, iar numărul clienţilor ce folosesc serviciile Orange România a ajuns la 4,9 milioane la sfîrsitul anului 2004, în creştere cu 49% faţă de sfîrşitul anu-lui 2003, cînd se înregistrau 3,3 milioane. De altfel, acest lucru face ca Orange România să în-registreze şi în 2004 cea mai mare rată de creştere a bazei de abonaţi şi în cadrul Grupului Orange, unde numărul clienţilor a crescut cu 11,1%.
La nivelul Grupului Orange sînt înregis-traţi 54 milioane de clienţi, cei mai mulţi fiind în Franţa (21,24 milioane) şi în Marea Britanie (14,22 milioane). Un nu-măr de 18,5 milioane de abonaţi, folosesc serviciile Orange în diferite ţări din lume, unde s-a înregistrat la sfîrşitul anului 2004 o creştere de 26,9%. La nivelul Grupului Orange veniturile au ajuns la 19,67 miliarde euro, în creştere cu 10.4% faţă de anul precedent.