Operatorul de telefonie mobilă Orange România a ajuns să deţină şapte milioane de utilizatori, ceea ce înseamnă că unul din trei români este client al reţelei. La sfîrşitul anului trecut, rata penetrării telefoniei mobile în Romania atinsese 62%, iar aproximativ două milioane de noi clienţi s-au conectat la reţeaua Orange. Oficialii Orange apreciază că tendinţa de creştere va continua şi în acest an, iar rata penetrării serviciilor telefoniei mobile va va ajunge la 75%. Domnul Richard Moat, CEO Orange România, spune: "Atingerea pragului de 7 milioane de clienţi reprezintă o realizare remarcabilă pentru Orange Ro-mânia. Aceste cifre evidenţiază o dată în plus succesul telefoniei mobile în ţara noastră în general, şi cu precădere succesul Orange în România. Pe o piaţă matură, este important să dovedeşti în fiecare zi preocuparea pentru calitatea serviciilor oferite clienţilor. Lansarea unor produse inovative şi dezvoltarea unui portofoliu tot mai extins de servicii au contribuit la consolidarea succesului Orange pe piaţa românească. De la planurile personalizate de abonamente la ofertele PrePay, de la serviciile de informare şi divertis-ment la programul de fidelizare, de la aplicaţii de business complexe la soluţii de comerţ electronic, oferim servicii performante şi uşor de folosit".
În acest moment, reţeaua Orange are o acoperire a populaţiei de 96,6%. La sfîrşitul celui de-al treilea trimestru in 2005, Orange România a raportat o cifră de afaceri de 617 milioane de euro şi 6,22 milioane clienţi. Orange România oferă servicii de comunicaţii de voce, date, SMS, MMS, WAP, e-mail, GPRS, EDGE, wireless IP, WiFi şi a fost primul operator din ţară care a oferit servicii video Live-TV pe telefonul mobil.