Odată cu lansarea serviciului de date mobile 3G+, ambiţiile "Orange" România în ceea ce priveşte serviciile de date au crescut considerabil. Astfel, potrivit directorului comercial al companiei, Thierry Millet, "Orange" doreşte ca într-o perioadă de timp cât mai scurtă să îşi dubleze veniturile din serviciile de date oferite. Acest lucru se va întâmpla odată cu creşterea numărului utilizatorilor serviciilor de date, care acum este de aproximativ 400.000, din peste 8,2 milioane de clienţi ai companiei.
Serviciul 3G+ va fi disponibil din 25 iunie în zece oraşe din ţară: Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca, Constanţa, Braşov, Craiova, Iaşi, Oradea, Galaţi şi Ploieşti. 3G+, o evoluţie a serviciului 3G, va oferi o viteză de descărcare a datelor de până la 3,6 Mbps.
3G+ foloseşte tehnologia 3,5G sau HSDPA, iar până la sfârşitul anului "Orange" doreşte modernizarea reţelei până la nivelul 3,75G, ceea ce va permite atingerea unor viteze de descărcare a datelor de peste 7 Mbps. Abonamentele pentru 3G+ vor varia de la 5 euro până la câteva zeci de euro, şi vor avea ca public - ţintă atât persoanele fizice, cât şi companiile. Mai mult, "Orange" oferă 3G+ atât pentru laptop, în condiţii de mobilitate, cât şi pe desktop, în locaţii fixe. Echipamentele de conectare constau în carduri de date 3G+ pentru laptop şi modemuri USB 3G+ pentru conectare la desktop. Serviciile 3G+ sunt disponibile abonaţilor "Orange" şi în roaming, în 15 ţări europene.
"Orange" este compania de telefonie mobilă cu cel mai mare număr de clienţi, 8,271 milioane la sfârşitul primului trimestru al acestui an. La sfârşitul lunii martie 2007, "Orange" România a avut venituri de 283,3 milioane euro, cu 29,1% mai mult faţă de primul trimestru al anului 2006.