Preşedintele nu putea fi obligat de Curtea Constituţională (CCR) să revoce pe şeful DNA. Klaus Iohannis a manifestat slăbiciune, cedând în faţa sofismelor juridice ale ministrului Justiţiei Tudorel Toader (aflat în complicitate cu CCR) - acestea sunt concluziile juristului Valentin M. Ionescu, în urma unei demonstraţii pe care o publicăm alăturat.
Concluziile domnului Ionescu confirmă ceea ce am susţinut în ziarul BURSA, în repetate rânduri, că preşedintele nu poate fi subordonat ministrului Justiţiei.
Într-un articol anterior, am afirmat că slăbiciunea lui Klaus Iohannis în faţa abuzurilor CCR şi ale ministrului Justiţiei este explicabilă prin aceea că este şantajabil, fapt pe care l-am semnalat încă din 2014, de la alegerea sa ca preşedinte al României.
1. Savantul de renume mondial Ionescu?
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 00:08)
Make, ce sau cine il recomanda pe domnul Ionescu ca fiind autoritatea suprema in domeniu care a pus monopol pe adevarul abosolut? in afara de tine ...
Domnul e jurist la "Bursa"? nu de alta dar nu pricep verva cu privire la punctul de vedere al domnului Ionescu..
O faci sa sune de parca toata lumea isi tinea respiratia asteptand sa cunoasca punctul de vedere al respectivului
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 03:06)
In opinia mea Domnul Ionescu e invitatul "de serviciu" atunci cand nu vin altii sa declame "adevaruri irefutabile" pe la diverse televiziuni. Tudorel Toader nu e idolul meu. Dimpotriva. E doar o unealta parsiva a unora. Nu cred ca ii face bine simpaticului ziar Bursa sa il considere pe Domnul Ionescu un "benchmark' sau pe romaneste "milestone" :)). Nu de alta dar pe urma Tudorel Toader va aparea ca "Fat Frumos" .Cei doi sunt de acelasi calibru. Doar ca unul dintre ei are mai multe diplome si acreditari stiintifice. Cine stie cum obtinute.De parca asta mai conteaza in tara asta:))
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 03:28)
Fopaaaaaaaaarteeeee intelept! Oare, in tara asta, in afara de mahalagioaicele care sa-ntepeneasca mainile-n solduri ca sa se ratoiasca fiecare la fiecare "Cine esti tu, fa?!", mai este si cineva capabil sa urmareasca o argumentatie?
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 09:58)
Adauga-l (la aceasta tema) si pe colaboratorul Make.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 17:41)
Valentin Ionescu este un jurist oarecare, membru al PDL si al UNPR. Este specialist in drept comercial. Are competente ZERO in drept constitutional. Altfel il angaja Iohannis pe el. Nu pe Simina Tănăsescu, prof univ, doctorat in drept in strainatate.
Valentin M Ionescu este un jurist care are un cabinet mic in Romania si care isi ofera serviciile in management.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 07:15)
Se apropie alegerile cad pioni (era o altă rimă).
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 08:04)
Codruta nu a fost clovnul unuia sau unora?Justitia ar fi necesa sa se reformeze singura si sa arunce la cosul de gunoi singura rebuturile.Sunt destule(vezi femeia condamnata ca a furat gaina dar nu o furase etc).Ce cauta la Basescu,Codruta si Coldea?Asa naivi mai sunt unii ca mai cred in "vorbele" lui Basescu?
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.08.2018, 09:00)
Alo!
Domnu'!
Nu sint decit trei (3) fraze.
Mai incearca o data!
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 08:42)
Juristul Ionescu ce părere are despre casa pe care și-a dat-o Kovesi de la RAPPS dupa ce primise și cumparase casa de la stat?
Juristul Ionescu ce părere are despre rata achitărilor din mandatele Kovesi, care se apropie de 50%?
Juristul Ionescu ce părere are despre cele 300 dosare de magistrați anchetați de DNA?
Juristul Ionescu ce părere are despre un stat de drept în care nu sunt respectate legile de dragul aranjamentelor politice insituționale?
Juristul Ionescu ce părere are despre escroci în raport cu sine?
Make, Kovesi e în drum spre pârnaie, iar tu jignești inteligența cititorilor.
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.08.2018, 08:55)
Cit de inteligent esti cititorule, de vreme ce n-ai sesizat nici macar faptul ca subiectul lui MAKE nu este nici Kovesi, nici ce a mai facut Kovesi?
MAKE nu avea cum sa-ti jigneasca "inteligența", cred ca te alinti.
4.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de Iordanoglu în data de 06.08.2018, 09:40)
De unde ai scos tu, bibicule, rata de 50% de achitări? De la Antena 3? Apoi manipulezi groaznic atunci când spui că şi-a dat Kovesi casă de lam RAAPPS. I-a dat-o Ponta, că RAAPPS e în parohia Guvernului, nu în parohia DNA.
4.3. DNA (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de Costin în data de 06.08.2018, 09:53)
....Iar tu jignești inteligenta cititorilor!!!Nu e cazul tău!!
4.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de Vanat în data de 06.08.2018, 10:42)
Tu ce parere ai despre grupul de infractori dragnea-tariceanu care conduce parlamentul, guvernul si administratia locala iar in curand va dirija si justitia (acum cauta sclavul pentru DNA si se pare ca este greu de gasit)?
Nu cumva este dictatura (in numele proletariatului dar de facto pentru haitele de infractori din PSD)?
Vorbesti de case, dar ai uitat milioanele de Euro sifonati prin Teldrum (si prin alte companii similare controlate de baronii locali ai PSD).
Vorbesti de 50% rata de achitari dar scapi din vedere modificarile din coduri si politica PSD in domeniu care va duce achitarile in domeniul coruptilor la aproape 100%.
Vorbesti de stat de drept cand avem dictatura lui dragnea. Avem un prim ministru numit (Vasilica) si altul care conduce de facto (dragnea). Nu cumva asta este stat paralel?
Chiar nu vezi ceea ce se intampla de fapt (ca doar esti inteligent asa cum te auto-declari)?
Oamenii inteligenti sunt capabili sa traga singuri concluziile . Prostii, nefiind capabili sa inteleaga ce se intampla, cauta explicatiile date de altii si casca ochii la Antena 3 precum "boul la poarta noua". Pentru prosti "judeca" antena 3. Nu sunt in stare nici macar sa inteleaga ca dragnea este un infractor dovedit care sacrifica orice pentru a scapa de condamnare (mituind poporul cu banii colectati de la acesta pentru a obtine sustinerea necesara acapararii puterii totale prin aducerea justitiei sub control propriu alaturi de parlament, guvern si admin. locala, prin modificarea legislatiei astfel incat coruptii sa poata "lucra" nestingheriti iar faptele sale sa fie scoase in afara legii). Antena 3 va jigneste inteligenta prezentandu-va un infractor ca fiind luptator pentru dreptate, va prezinta un dictator (conduce tot ce misca in parlament, guvern, admin, locala) ca fiind luptator impotriva statului paralel (dar, culmea, il conduce din umbra) si a securitatii (dar, culmea, inabusa brutal si ilegal orice manifestare anti-PSD). Ne indreptam spre o socitatea condusa de Partidul Unic si de liderul acestuia (tocmai am avut asa ceva si nu ne-a fost bine deloc). Avem crestere economica dar nu sunt bani pentru investitii (infrastructura, sanatate, etc.) si nici realizari dar in schimb, ne imprumutam saptamanal? Totul merge spre buzunarele baronilor (via firmele de cumetrie) si spre mituirea populatiei. Cum vom avea crestere economica ulterioara daca lipsesc investitiile? Nu reusesti sa intelegi singur ce se intampla asa incat nu este de mirare ca te uiti in alte parti pentru a primi lumina. Din pacate Make nu iti poate jigni inteligenta pentru ca pur si simplu ea nu exista in cazul tau (antena 3 "gandeste" pentru tine dar in beneficiul altuia).
4.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.4)
(mesaj trimis de zaza în data de 06.08.2018, 12:05)
Corecte observatiile.....doar ca nu ai cui sa trezesti "mintile"....astia imediat invoca securitatea.
4.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.5)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.08.2018, 12:45)
Nu trebuie sa te deruteze postacii.
Dupa cum observi, articolul din BURSA i-a luat pe nepregatite, ei nu mai reusesc sa incropeasca o reactie adecvata, ci bat si ei cimpii cu postari prefabricate.
4.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.6)
(mesaj trimis de Vanat în data de 06.08.2018, 13:50)
Iarta-i Make ca mai mult nu poate duce mintea lor. Pentru ei cugeta Antena 3. Sunt zombi (traiesc dar nu gandesc).
4.8. Reforma!? (răspuns la opinia nr. 4.4)
(mesaj trimis de Ticrit în data de 06.08.2018, 14:50)
Toți cei care s-au perindat la putere din90'pana-n prezent au avut că slogan:"reforma statului".Toate așa-zisele reforme in justiție, au fost girate de "noua securitate"adică S R I.De ce? Pentru că noua democrație trebuia dirijată in folosul altora și nu al românilor.Odata eliberați din comunism,noi n-am știut să ne descurcăm fara "tătuc"și securiștii(noua securitate) au profitat de asta,creandu-si structuri in rândul instituțiilor de forță adică în procuratura;politie;administra tie etc.Daca până în 2005 șefii la parchete erau desemnați și aprobați de CSM,Macovei a schimbat legea că să-i numească președintele,adică Băsescu.De ce? Că să-și pună marionete că să-i belească pe adversari ,că motive le găsesc ei...ca pe vremuri.Asa că nu anumite posturi tv.sau sitte_uri sunt de vina ci acel "STAT PARALEL",care de fapt este un fel de "MASONERIE"de tip nou cu personaje a căror identitate dubla in unele cazuri iau decizii bizare fiind chiar în centrul puterii.Poate fi valabilă în acest caz și morală din minifabula:
"Aceasta-i soarta boului,vițel adult,
Sa stea la poarta NOULUI,nițel mai mult !
4.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.8)
(mesaj trimis de Vanat în data de 06.08.2018, 17:23)
Tocmai ce s-a instalat un "tatuc" la conducerea Romaniei (unul curat ca lacrima, ca doar vila si conturile grase nu de la teldrum le are ci de la matusa Tamara, protectoarea partidului). Cu tatuca ne-am lamurit.
Basescu este pe linie moarta si nu mai "beleste" pe nimeni de mult timp. dragnea nu a fost belit desi este plin de bube (sau probabil ca acuzatiile la adresa lui sunt "motive gasite" si inventate, doar casa, teldrum si conturile fiind autentice). Ne-am lamurit si cu belirea - care nu exista.
Statul paralel - In Romania dragnea decide pentru partdid (cine misca in front este out) pentru parlament (parlament paralel), pentru guvern (guvern paralel) pentru administratia locala (alt paralelism). Toate paralelismele duc catre un singur om si deci ne indereptam spre dictatura. Asta este statul paralel. Cine altcineva mai conduce in tara asta? Securitatea? Ce anume conduce securitatea asta ca guvernul, parlamentul administratia locala sunt deja controlate iar presedintia este obiect de decor confrom CCR (nici nu mai conteaza de facto)? Unde este securitatea asta si ce anume controleaza ea concret? Antena 3 este controlata de un securist. Cealtceva mai este controlat de ei?
A picat si asta cu statul paralel.
Ce a mai ramas?
Aaa, boul, noul si poarta.
Noul prezentat de tine si de antena 3 este de fapt vechiul (intoarcerea la partidul unic, liderul unic, "popoirul iubit" si "dusmanii poporului" alias statul paralel). Bou este cel care confunda intoarcerea la vechi cu noul si intra pe poarta fals creata (precum boul) considerand ca este autentica si ca reprezinta noul. Morala este buna, doar ca tu ai gresit poarta pe care ai intrat cu atata graba (ca nu cumva sa stai "nitel mai mult" si sa cugeti) A cugetat antena 3 si pentru tine si te-a manat pe poarta "NOULUI" Socialism multilateral dezvoltat!!!
5. fără titlu
(mesaj trimis de Obama în data de 06.08.2018, 09:14)
Amuzanta ilustratie. Bubele rezista.
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 10:03)
Domnule Make! ....preşedintele nu poate fi subordonat ministrului Justiţiei.... dar presedintele trebuie sa fie primul care sa respecte Constitutia si sa se supuna legii/hotararilor definitive ale CCR.
Unde-i lege nu-i tocmeala! ... poate la Bursa, da.
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.08.2018, 10:45)
Invredniceste-te, macar, sa citesti explicatiile lui Valentin Ionescu, inainte sa incerci in mod cu totul nefericit, sa fii ironic!
6.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Vanat în data de 06.08.2018, 10:58)
Prima structura care trebuie sa respecte Constitutia este chiar CCR. Daca aceasta incalca principiul fundamental al separarii puterilor in stat, ce rost mai are legea in tara asta. Este absolut corect si narmol sa nu fie tocmeala acolo unde este lege, insa din pacate "tocmeala" a initiat-o CCR-ul interpretand Legea gresit (partinitor sau din prostie). Spune-mi si mie, te rog, cum mama naibii se realizeza "separarea puterilor in stat" daca una dintre puterile incluse in lantul decizional (presedintele) trebuie sa puna in practica ceea ce decide o alta putere (guvernul) din acelasi lant decizional? Ce rost mai are includerea DE CATRE CONSTITUTIE a puterii prezidentiale pe lantul decizional daca CCR a hotarat ca aceasta oricum nu conteaza? A gresit Constitutia (prin includerea presedintelui pe lant) sau a gresit CCR-ul prin decizia emisa? CONSTITUTIA nu poate gresi intr-o speta care se refera chiar la ea insasi asa incat singura concluzie logica este ca CCR-ul a gresit. Greseaka CCR-ului a determinat "tocmeala" si nu ceea ce a urmat dupa aceasta. Din pacate Constitutia noastra nu este pazita cu verticalitate ci cu bine consacrata cumetrie politica romaneasca (singura concluzie logica care se poate desprinde din aceasta poveste).
6.3. pentru 6 (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Iordanoglu în data de 06.08.2018, 18:21)
Şi în Germania nazistă, ofiţerii respectau legea. Numai că legea era strâmbă pentru valoarea notiunii de umanitate. Nu poti sa spui ca legea este universal valabilă, chiar dacă scrie asta peste tot, inclusiv in Constitutie. Dacă legea este strâmbă, nu sunt obligat să o respect şi nici să o aplic. Aşa şi cu decizia CCR. Este anticonstituţională, deci este strâmbă.
6.4. Mesaj eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 6.2)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 06.08.2018, 18:58)
...
6.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de Vanat în data de 06.08.2018, 20:53)
Am citit articolul lui Ionescu si este plin de aberatii pentru prosti. CCR a decis mai demult, de vreo 15 ani ca Presedintele nu are drepturi de veto in cazuri de numiri. Presedintele nu are o autoritate absoluta.
6.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 23:21)
Corect
6.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 23:40)
Corect.
7. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 11:03)
Dece Ionescu si nu ION?
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 11:14)
ionescu jurist sau sluga cu epoleti?
8.1. Mesaj eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 06.08.2018, 11:49)
...
9. Mesaj eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 06.08.2018, 11:59)
...
10. Bunacredinta sa guverneze relatiile sociale
(mesaj trimis de x în data de 06.08.2018, 12:22)
Asistam la o degradare cumplita a societatii care unora dintre noi ne repugna. Ce gandeste Valentin Ionescu poate fi adevarat intr-o sociateate in care nu primeaza legea si bunacredinta , de cosnum intern pentru o parte a electoratului poate ar fi fost acceptabil insa Johannis ar fi fost nevoit mai devrem sau mai tarziu sa vanda explicatia la export si explicatia l-ar fi declasat. Nu ar fi putut explica nici unei societati normale de ce tine un om (bun sau rau nu are importanta ) impotriva dorintei sefului unui sistem de a-l schimba. Bulgarele mediatic ar fi distrus si bruma de credibilitate pe care o mai are justitia din romania. Presedentia romaniei trebuie adusa la reprezentativitate si solemnitate din cadrul constitutiei, indiferent daca unor papusari europeni le-ar conveni mai mult un sistem prezidential in romania si atunci ofuri sau judecati belicoase ca a lui Valentin Ionescu nu si-ar mai avea locul. Presedentia nu trebuie sa fie o putere in statul roman ci un mediator de buna credinta. Institutia presedentiei trebuie sa fie radusa prin buget, toti ganditorii pentru care au fost create slujbe pe vreme lui Basescu trebuie lasati sa se duca in domeniul privat und ecu cunostintele lor sa contribuie la dezvoltare si creeare de locuri de munca in loc sa dea de dimineata pana seara cu batul prin gard. E greu sa progreseze o tara care are institutii publice care doar distrug si pun capcane. Daca se face om paralelea intre Ungaria si Romania pe ultimii 40 de ani se vede exact ce institutii au frant dezvoltarea romaniei. Guvern puternic = tara puternica. Guvern slab si incompetent = saracie.
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.08.2018, 12:58)
Asa crezi tu, ca ministrul justitiei are dreptul sa schimbe din sistemul justitiei pe cine vrea el, fie el om bun sau rau ?
Numesti asta "societate normala"?
De unde vii, vii de la furat, sau de unde?
10.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de Vanat în data de 06.08.2018, 14:03)
Omule, nu ai reusit sa intelegi esentialul din toata aceasta tarasenie - nu pentru omul Kovesi a fost toata lupat asta ci pentru controlul DNA-ului (si al justitiei). Este singura putere din stat care le lipseste (in conditiile in care puterea prezidentiala a fost desfiintata de CCR iar presedintele are doar rol de planta decorativa). Dragnea si tariceanu au nevoie de justitie ca sa :
- scape de puscarie (si asta cat mai repede pentru ca banii pentru mituirea populatiei sunt pe terminate si raman fara sprijin electoral)
- primeasca in continuare sprijin de la baronii locali (haitele de lupi PSD) care au doar o singura temere - justitia..
Marea problema a oricarui infractor sau grup de infractori este Justitia!!
Ce anume nu este clar in toata povestea asta? Va prosteste antena 3 cu securitatea, cu statul paralel, cu condamnatii nevinovati (dar de aia multi si vinovati care sunt liberi sau eliberati de PSD sau care nu vor mai ajunge in puscarii datorita legilor PSD nu va spune nimic?). Da, vai sarmanii infractori, cat de napastuiti sunt in tara asta. Toti coruptii au vile, masini si conturi grase in afara tarii iar PSD-ul prin portavoacea antena 3 le plange de mila (iar prostii se uita cu gura cascata si aproba). Astia va fura si va prostesc in ultimul hal iar voi ii pupati in dos.
10.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 14:46)
ca sa-l citez pe caragiale, "amice esti idiot"!
10.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.1)
(mesaj trimis de x în data de 06.08.2018, 14:49)
Acuzatia asta cu venitul de la furat este inutila si ieftina. Cred cu tarie ca orice sistem are nevoie de comanda verticala efectiva. SIstemul justitiei cuprinde diversi actori pe care interesul te face sa ii amesteci dar cred ca procurorii trebuie sa fie subordonati interesului public reprezentat de executivul ales. Ce am spus si ai rastalmacit propagandistic ieftin este ca lui Johannis i-ar fi fost greu sa explice unei lumi rationale. "..." Spun si ce vrei sa spun si anume ca sisteme in care conducerea nu se exercita efectiv nu functioneaza, ca democratia este singura forma de organizare pe care o vreau ca dintre republici as prefera una parlamentara nu una prezidentiala. Ura te orbeste Make, si este pacat de o minte limpede care se pierde.
10.5. Putere si nu ar trebui sa fie (răspuns la opinia nr. 10.2)
(mesaj trimis de x în data de 06.08.2018, 15:01)
Spui ca DNA este o putere in stat ceea ce este profund gresit !!! Puterea prezidentiala iarasi este gresit a fi in statul acesta!!!. Legal exista trei puteri, Legislativa , executiva si Judecatoreasca si un om de buna credinta ar trebui sa stie asta. Democratie intoleranta fara respectarea drepturilor altora si supunerea doar in fata regulilor care iti plac nu esista. In ultima vreme ma ingrozeste intoleranta si impotriva ei postez. PSD nu ma prosteste , este un partid de rahat, cu niste oameni de toata scarba atat la nivel central cat si la nivel local insa nu hotia unor brute primare si inculte ma ingrozeste, o consider normala categoriei respective de indivizi , ci ma ingrozeste hotia celor care pretind ca respecta legea. Va amagiti ca oamenii care nu judeca dupa interesul vostru sunt prostiti fara sa va uitati daca ce sustineti voi este corect. Stiu ca ce scriu este in van insa ma ambitionez sa scriu ...
10.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.4)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.08.2018, 15:12)
Clocotesc de ura, nu stiu contra cui, dar ura ma orbeste si mi se pierde mintea.
Nasol!
Nu stiu de ce nu urmez modelul tau rational - Tudorel Toader este normal sa dea afara orice procuror care nu-i face pe voie lui Dragnea.
Daca as urma exemplul tau, atunci mintea nu mi s-ar mai pierde, as fi plin de iubire crestineasca, iar PSD mi-ar garanta nemurirea.
10.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.5)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.08.2018, 15:19)
N-ai vrea mata sa iei o pauza de limpezire? Nu de alta, dar esti incoerent si desi pot fi tolerant cu incoerenta, totusi nu-i frumos sa o afisezi.
10.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.5)
(mesaj trimis de Vanat în data de 06.08.2018, 18:22)
DNA-ul este una dintre institutiile care asigura manifestarea puterii judecatoresti (pe segmentul foarte important al spetelor de coruptie care efectiv macina tara, de la infrastructura pana la achizitiile de pixuri). Oricat de independenta este puterea judecatoreasca, in absenta spetelor ( a dosarelor) nu are ce judeca si devine obiect de decor (puterea ei se reduce la zero). Degeaba ai soba puternica daca nu are cine sa bage lemne in ea - o ai de pomana. PSD-ul a inteles asta (si actioneaza in consecinta intrucat nu doreste ca soba sa arda lemnele coruptiei din partid). Referitor la puterea prezidentiala, daca ea oricum nu exista (nici legal si nici de facto), ma intreb si te intreb - De ce trebuie sa alegem presedintele prin vot direct, iar pe cei care reprezinta puterile de facto (legislativul si executivul) trebuie sa il alegem prin vot indirect si respectiv prin rugaciuni? Noi, poporul, nu avem niciun control asupra puterilor in stat si deci nu contam pentru ei (decat marginal, de fatada). Singurul pe care il putem controla (prin votul nostru direct) este presedintele care s-a dovedit a fi un pilon fals al structurii (o prezenta fara putere)!!!
Ultimii 30 ani (aproximativ) tocmai ne-au demonstrat ca am votat degeaba (pentru ca puterea nu este la noi si nici la presedinte ci la cei care fac listele partidelor pentru alegeri).
Interesul meu este unul singur - sa pot trai normal intr-o tara condusa normal (fara corupti, fara cumetrii, fara presiuni politice, fara sclavi sau idioti numiti in functii de conducere etc.)., iar atunci cand voi avea de ales intre 2 belele, voi alege raul care mi se pare mai putin nociv pentru tara). Orice este impotriva raului este in slujba binelui si deci este corect.
10.9. Mesaj eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 10.6)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 06.08.2018, 22:16)
[...]
11. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 15:46)
Iohannis nu poate fi obliga de legile "prostimii !!" Poate doar sa joace tenis, sa vanda copii, sa faca uz de fals, sa minta, sa depaseasca in clovnerii chiar si pe Trump, sa strige la primul ministru, sa cheltuiasca banii nostrii pe toanele lui !! Poate findca i se permite, si acxeata permisiune este ILEGALA !!!
11.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 16:01)
In primul rand, CCR a dat o decizie ilegala, iar executarea ei este ilegala, de asemenea.
11.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 20:54)
In cel mai important rand, CCR a dat o decizie legala si constitutionala.
11.3. Mai scurt nu se poate (răspuns la opinia nr. 11.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 21:08)
Nu.
11.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.08.2018, 22:16)
Da
12. Bibi va veni in noiembrie dupa ce va pleca tanti K
(mesaj trimis de bAN cAHE în data de 07.08.2018, 12:22)
Bibi NU vroia sa o gasesca pe tron, va veni in noiembrie dupa ce va pleca tanti K