Sloganul turismului românesc,"Romania, the land of choice" a fost lansat duminică seara, în cadrul concertului lui Goran Bregovic, iar sub el vor rula campaniile de promovare ale turismului românesc, până la lansarea brandului turistic de ţară,potrivit reprezentaţilor Ministerului Turismului (MT).
Potrivit oficialilor Ministerului Tursimului, brandul turistic de ţară ar putea fi gata în toamna acestui an. În plus, conform datelor MT, crearea sloganului "Romania, the land of choice" nu a costat niciun ban fiind realizat în cadrul ministerului.
Aceşti au mai precizat că, începând cu luna mai, instituţia va susţine o campanie masivă de promovare a turismului românesc la nivel internaţional. Pe data de 2 mai vor avea loc o serie de evenimente de promovare a turismului, iar de la jumătatea lunii mai se va lansa imnului turismului românesc.
MT a reluat procedurii privind atribuirea contractului de achiziţie publică a brandului de turism al României după ce aceasta a fost validată de către Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice. În urmă cu aproape două săptămâni, instituţia a anunţat că a decis anularea acesteia pentru a maximiza şansele ca viitorul brand turistic naţional să îndeplinească toţi parametrii tehnici.