În contextul dificil prin care România şi românii trec zilele acestea, Patria Bank este solidară cu toţi clienţii şi îşi manifestă suportul şi intenţia de a le fi alături şi a găsi împreună cele mai bune soluţii pentru a trece cu bine această perioadă, arată un comunicat remis Redacţiei noastre.
"Suntem o bancă cu o istorie de peste 20 ani, în care dezvoltarea de relaţii
apropiate, implicarea şi responsabilitatea guvernează tot ceea ce facem, inclusiv
modul în care ne raportăm la contextul actual nemaîntâlnit. Avem un grad de
flexibilitate ridicat, demonstrat prin modelul de busines specific aplicat în
microfinanţare şi în agricultură, unde finanţarea, rambursarea si soluţiile de susţinere
a cashflow-ulu ţin cont de activitatea sezonieră. Lucrăm cu oameni şi pentru oameni,
clienţi persoane fizice, antreprenori, mici şi foarte mici, colegi şi, în această situaţie
nouă pentru noi toti, ne dorim să fim utili şi de ajutor, conştienţi fiind de încărcătura
emoţională puternică a momentului." a menţionat Daniela lliescu, CEO Patria Bank.
Astfel, pentru sprijinirea clienţilor, o serie de măsuri şi solutii sunt disponibile a fi
accesate, atunci când aceştia au nevoie:
• Antreprenorilor IMM şi Microîntreprinderilor care beneficiază de linii dfinanţare revolving scandente în următoarele 3 luni şi care nu se află deja
"Într-un proces de remediere sau restructurare a creditelor existente, le vom
facilita reînnoirea acestor finanţări;
• Antreprenorii IMM şi Microîntreprinderile direct afectaţi prin reducerea
activităţii vor putea beneficia de amânare la plată şi reeşalonarea ratelor,
potrivit situaţiei specifice a fiecăruia;
• De asemenea, pentru clienţii persoane fizice care au fost afectaţi semnificativ
prin reduceri temporare sau permanente ale veniturilor, prin pierderea locului
de muncă sau probleme grave de sănătate sunt disponibile soluţii potrivite de
reeşalonare pentru perioade de până la 3 luni", precizează instituţia.
"Totodată, suntem solidari şi salutăm iniţiativele luate de colegii de breaslă şi ne manifestăm deschiderea spre cooperare şi colaborare pentru a ne susţine clienţii şi a proteja stabilitatea sistemului, în bună coordonare cu autoritatea de reglementare " a mai declarat Daniela Iliescu, CEO Patria Bank.
Clienţii afectaţi sunt invitaţi să contacteze banca prin call center 0800.310.410 (număr apelabil gratuit naţional) sau +40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internaţional), de L-V: 09:00 -19:00, precum şi prin e-mail la info@patriabank.ro şi să comunice situaţiile cu care se confruntă în vederea găsirii împreună a unor soluţii adecvate situaţiei lor individuale specifice sau de business.