• Compania a lansat game noi, mai performante, de maşini de spălat şi frigidere
"Samsung" Electronics a raportat o creştere de 30% a cifrei de afaceri pentru 2012, la nivelul diviziei de electrocasnice, pentru compania din ţara noastră, a declarat, ieri, în cadrul unui eveniment, Claudiu Lapadat, şeful diviziei Home Appliances în cadrul "Samsung" Electronics România.
Rezultatele obţinute anul trecut au urcat divizia de electrocasnice (n.r. maşini de spălat şi frigidere) a companiei pe locul trei în topul producătorilor prezenţi pe piaţa locală, observă Lapadat.
Deşi notorietatea brandului "Samsung" este cunoscută mai ales pentru lansările numeroase de electronice, sud-coreenii au început să acorde atenţie în ultimii ani şi diviziei de "home appliances" (n.r. divizie care însumează electrocasnicele), investind, la nivel global, în cercetare şi încercând să câştige teren în faţa marilor jucători de pe piaţă, remarcă reprezentantul "Samsung". "Ne dorim să creştem prin intermediul acestei divizii, în acest moment fiind foarte cunoscuţi pe segmentul de televizoare şi telefoane mobile", punctează Claudiu Lapadat.
• "Noile game lansate ar putea susţine o creştere similară celei din 2012"
Sud-coreenii de la "Samsung" au lansat, în cadrul evenimentului de ieri, noi game pentru maşinile de spălat şi frigidere. Produsele lansate încorporează tehnologii noi şi satisfac cele mai recente cerinţe ale consumatorilor, explică domnul Lapadat.
Tehnologia încorporată în noile electrocasnice mari permite conectarea produselor la device-urile mobile, conectarea aparatelor între ele fiind considerată de reprezentanţii companiei o tendinţă a următorilor ani.
Aducând în discuţie previziunile din 2013 pentru acest sector, producătorii îşi doresc să crească peste procentul de 30% înregistrat anul trecut, însă se feresc să facă previziuni sigure: "Noi credem că este posibilă o creştere similară cu cea înregistrată anul trecut şi în 2013, dar rezultatul depinde de mulţi factori, nu numai legaţi de piaţa din ţara noastră, ci de tot ce se întâmplă la nivel global, din punct de vedere economic. Noile game lansate ar putea susţine o creştere a cifrei de afaceri similară celei din 2012, însă nu putem susţine încă această declaraţie".
Obţinerea unui avans similar celui din 2012 a afacerii pe divizia electrocasnicelor va fi posibil prin continuarea investiţiilor, după cum precizează oficialul citat. "Compania nu poate înregistra creştere fără a veni cu ceva nou, fără a investi în comunicare, pentru ca oamenii să înţeleagă beneficiile produselor", afirmă Lapadat.
Noile game de produse lansate de "Samsung" în acest început de an vor fi prezente în toate lanţurile de retail cu care compania are încheiate parteneriate, dar vor putea fi achiziţionate şi prin intermediul magazinelor online.
Produsele din generaţia veche prezente în magazine vor fi înlocuite de producători, cu cele din noile game. Gama nouă de frigidere practică preţuri între 1.700 de lei şi 2.800 de lei. În cazul maşinilor de spălat din gama recent lansată de "Samsung", preţurile urcă până la 4.000 de lei, cea mai ieftină maşină de spălat din gamă fiind comercializată la 1.500 de lei.
"Samsung" la nivel mondial numără 227.000 de angajaţi în 75 de ţări şi are vânzări anuale care depăşesc 143 de miliarde de dolari.