În perioada 15 - 18 februarie, ROMEXPO a organizat ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României. Peste 22.000 de vizitatori au descoperit cele mai avantajoase pachete turistice pentru anul 2024 şi au făcut primul pas către destinaţia de vis.
175 de companii, din 10 ţări (Bulgaria, Emiratele Arabe, Franţa, Grecia, Israel, Moldova, România, Slovenia, Ungaria, Tunisia), au adus atmosfera de vacanţă şi cele mai atractive oferte turistice în pavilionul B2 din Centrul Expoziţional.
Ce a însemnat #TTRI2024
Reduceri de până la 50%
Cei prezenţi au beneficiat de preţuri exclusive, reduceri semnificative şi pachete personalizate care să se potrivească bugetului şi dorinţelor de călătorie. Topul destinaţiilor alese de vizitatori pentru concediul de vară a fost Turcia, Grecia, Bulgaria.
La mare căutare au fost şi city break-urile pentru perioada Mărţişorului în Barcelona, Roma, Istanbul, Atena, Lisabona, Paris, Madrid, Londra, Milano şi Florenţa.
Cei care aveau în plan o destinaţie exotică au găsit la #TTRI2024 pachete reduse cu până la 30%. Cele mai căutate destinaţii au fost Bali, Maldive, Mauritius, Seychelles şi Zanzibar.
Agenţiile şi tour operatorii s-au întrecut în oferte şi pentru vacanţa de 1 Mai şi Paşte 2024. Cele mai populare zone turistice din ţara noastră au fost Maramureş şi Bucovina, dar şi staţiuni de pe litoral, precum: Mamaia, Olimp, Saturn, Vama Veche.
Pachete turistice de lux
Manifestarea a promovat şi oferte de lux cu cazări spectaculoase, experienţe culinare rafinate şi acces la cele mai interesante atracţii turistice. Cea mai scumpă vacanţă de la Târgul de Turism al României a fost în Maldive: un pachet de 70.000 de euro care include cazare într-o vilă pe apă de 6• , regim all inclusive şi transport.
Destinaţii inedite
Românii vor să exploreze şi locuri mai puţin cunoscute, autentice, pline de farmec, cu peisaje uluitoare şi culturi fascinante, astfel că la #TTRI2024 au fost şi dornici de vacanţe în Australia, Namibia, Patagonia, Madagascar, Zambia.
Consultanţă de top
În cele 4 zile de târg, reprezentanţii agenţiilor şi tour operatorilor au oferit sfaturi preţioase pentru o vacanţă fără griji.
Ca la fiecare ediţie, Târgul de Turism al României a oferit şi o platformă interactivă de dezbateri în care s-au prezentat exemple de bune practici din domeniul turismulul. În plus, manifestarea a intermediat şi întâlniri de business între antreprenori şi reprezentanţi ai domeniului turistic, într-un cadru profesionist de networking.
Ziarul BURSA a fost partener media al evenimentului.