Compania "Excelent" a investit peste 300.000 de euro pentru lansarea şi promovarea unei noi mărci - ciocolata răcoritoare "Kandia Ice-Cooling Efect" - prezentă pe piaţa românească de la începutul lunii mai, după fuziunea cu producătorul Kandia din Timişoara. "Nici un alt producător nu a lansat deocamdată pe piaţa românească o ciocolată cu efect răcoritor, deci nu există, în prezent, concurenţă pe acest segment în România", au declarat pentru Rompres surse din cadrul companiei.
Noul produs a fost lansat în ediţie limitată, din acest motiv vînzările vor trebui să se rezume la cantitatea estimată iniţial. Producătorul se aşteaptă însă la o cerere care va depăşi această oferta limitată prevăzută iniţial. "Kandia Ice" este o ciocolată cu patru arome de fructe specifice verii - pepene galben, zmeură, cireşe şi piersici într-un înveliş de ciocolată albă, a precizat Ioana Moga, Director de Marketing al companiei "Excelent". Excelent şi Kandia Timişoara au fuzionat în 2003, iar brandul Kandia a fost lansat la sfîrşitul anului trecut, fiind în prezent produs integral de Excelent.
Ciocolata Kandia se produce la fabrica Excelent din Bucureşti pe o linie elveţiană de ultimă generaţie, avînd cea mai înaltă tehnologie de proces existentă în lume la acest moment. Investiţia totală realizată se ridică la 15 milioane dolari, din care numai pentru dezvoltarea reţetei de fabricaţie şi promovarea produsului Kandia compania "Excelent" a investit peste 2,5 milioane dolari.