Conducerea interimară a Poştei Române a decis crearea unui grup de lucru, format din angajaţi ai instituţiei din toată ţara, care va stabili liniile directoare pentru înfiinţarea centrelor regionale de profit, anunţă compania prin intermediul unui comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, reorganizarea instituţiei este una dintre măsurile principale ale Planului Strategic de consolidare a companiei, aprobat de Guvern, la sfârşitul lunii septembrie.
Această decizie a fost anunţată de directorul general interimar, Elena Petraşcu la o nouă întâlnire cu reprezentanţii angajaţilor din 11 judeţe, la care a participat şi ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Lucian Şova.
Elena Petraşcu a declarat: "Ştiu că sunt diriginţi de oficii poştale care îşi îndeplinesc atribuţiie, dar acum mă adresez acelor diriginţi care stau în birou, când ar trebui să iasă să îndrume clienţii atunci când sunt cozi. Vă spun că regulile s-au schimbat, acum este momentul să vă comportaţi ca adevăraţi directori, ca adevăraţi diriginţi de oficii poştale".
La rândul său, ministrul Lucian Şova a precizat că se urmăreşte o flexibilizare a activităţii companiei, un management regional adaptat fiecăreia dintre zonele geografice şi care să funcţioneze pe criterii de competitivitate şi de profitabilitate. Astfel, va exista şi un sistem de salarizare şi de bonusuri corespunzătoare pentru toţi angajaţii.
Directorul general interimar a prezentat şi măsurile luate în cele două săptămâni de când a preluat conducerea companiei. Una dintre acestea este lichidarea stocurilor cu trimiteri extracomunitare. Astfel, la Centrul Regional de Tranzit din Capitală, în doar cîteva zile, numărul coletelor restante s-a redus de la 80.000 la mai puţin de 15.000. Aplicarea acestor măsuri va continua, astfel încât Poşta Română să fie pregătită pentru fluxul crescut de trimiteri din perioada Black Friday şi a sărbătorilor de iarnă.
Conducerea interimară a companiei a aprobat şi introducerea unor noi aplicaţii informatice care vor permite funcţionarilor de la ghişee să scrie mai puţin în registre şi din ce în ce mai mult pe calculator. Acestea facilitează munca oficianţilor şi, în acelaşi timp, reduc timpul de aşteptare pentru clienţi. Aplicaţiile vor fi funcţionale în toate subunităţile poştale informatizate, începând cu 1 noiembrie.
Totodată, Elena Petraşcu a anunţat că, la începutul săptămânii viitoare, vor ncepe procedurile pentru cumpărarea unor cititoare de cod de bare, precum şi a altor echipamente strict necesare în scopul eficientizării întregului proces tehnologic, pentru a reduce timpii de prelucrare şi pentru creşterea calităţii serviciilor.
1. propunere
(mesaj trimis de client posta Iasi în data de 23.10.2017, 19:57)
Poate reusiti sa faceti Si ceva igienizari in oficiile postale din Iasi unele dintre acestea fiind absolut mizerabile adevarate focare de infectie atat pt salariati cat si pt clienti