Postis, un startup LogTech din România, încheie un parteneriat cu compania de Marketing prin SMS şi Mobile Advertising SendSMS, potrivit unui comunicat de presă.
Parteneriatul dintre SendSMS şi Postis urmăreşte extinderea capabilităţilor de comunicare cu clienţii disponibile în Platforma Postis, utilizată de retaileri şi jucători e-commerce pentru optimizarea şi automatizarea proceselor de distribuţie şi livrare. Datorită noilor funcţionalităţi de notificare şi comunicare bidirecţională prin SMS dezvoltate de SendSMS, care se adaugă la mecanismele de comunicare prin e-mail deja existente în platformă, Postis obţine un sistem de comunicare omni-channel flexibil, personalizabil, scalabil, capabil să răspundă celor mai exigente cerinţe ale retailerilor şi adaptat oricărui profil de cumpărător.
Cele două medii de comunicare prezintă fiecare propriile avantaje. Dacă prin e-mail este posibilă comunicarea în formă grafică şi cu un conţinut informaţional mai bogat, prin SMS creşte eficienţa şi este asigurată interacţiunea cu segmente de populaţie cu acces mai redus la tehnologie sau aflate în mişcare. Conform datelor SendSMS, 99% dintre mesajele SMS primite de cumpărători sunt deschise, iar aproximativ 90% sunt citite în primele 3 minute de la primire. Prin SMS, comunicarea uni- şi bidirecţională devine mai rapidă şi fluentă.
Sistemul integrat de comunicare prin e-mail şi SMS disponibil în Platforma Postis este utilizat pentru notificarea cumpărătorilor asupra statusului de livrare, din momentul în care comanda este plasată până când coletul ajunge la destinaţie.
Comunicarea cu clienţii poate fi continuată şi după finalizarea livrării, prin intermediul unor formulare de feedback şi de măsurare a satisfacţiei după fiecare comandă procesată în parte. În plus, pot fi comunicate clienţilor oferte personalizate.
Parteneriatul dintre SendSMS şi Postis oferă retailerilor şi jucătorilor de e-commerce beneficii precum:
● integrarea în cadrul unei singure platforme a tehnologiilor pentru managementul, optimizarea şi automatizarea proceselor de distribuţie şi livrare, cu tehnologii avansate de notificare a clienţilor şi comunicare bi-direcţională permanentă, de la plasarea comenzii până la sosirea coletului şi post-livrare;
● link unic de urmărire a unei comenzi, comunicat prin SMS sau e-mail;
● experienţe de client îmbunătăţite, cu posibilitatea de creare de scenarii personalizate de comunicare, în funcţie de profilul acestuia;
● management simplificat al campaniilor, un singur punct de suport, o singură factură, timp de implementare şi costuri operaţionale reduse, prin utilizarea unei platforme unice pentru comunicarea omni-channel;
● posibilitatea de comunicare cu clienţii de oriunde în lume, în condiţii eficiente de cost, cu utilizarea de operatori locali integraţi în aceeaşi platformă.