Cererea din ce în ce mai mare pentru un management optimizat al experienţelor clienţilor în timp real va genera, în anii care vin, extinderea soluţiilor de Smart Hospitality (ospitalitate inteligentă), potrivit unei analize Reports Web, preluată de financial-expressnow.com. Smart Hospitality se referă la utilizarea unui software avansat care gestionează în mod inteligent toate nevoile operaţionale şi de management ale unui hotel - de la rezervare la plecare, facturare la vânzări şi toate celelalte servicii, precum şi informaţii în timp real. Acest software poate fi personalizat, ceea ce este benefic atât pentru un lanţ mare de hoteluri, cât şi pentru cele medii şi mici.
Industria hotelieră se adaptează şi inovează ca să poată depăşi provocări precum concurenţa sporită, deficitul de forţă de muncă şi schimbarea aşteptărilor clienţilor, scrie analiza, precizând că soluţiile de Smart Hospitality ajută companiile să obţină creşteri atractive ale veniturilor, la costuri operaţionale reduse.
În plus, prin apariţia Internet of Things (IoT - Internetul Lucrurilor), ospitalitatea este tot mai inteligentă în condiţiile în care avansul tehnologiei permite schimbul de informaţii direct între dispozitive electronice, fără ajutor uman. Unii dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa Smart Hospitality sunt, potrivit analizei: NEC Corp., Huawei Technologies Co., IBM, Cisco, Schneider Electric, Siemens, Johnson Controls, Honeywell International Inc., Oracle, Infor.