Producătorii chinezi de vehicule electrice BYD, Leapmotor şi Xiaomi au anunţat că au depăşit deja ţintele de livrări pentru întregul an 2024, potrivit CNBC.
În noiembrie, BYD a livrat 504.003 vehicule, atingând un total de 3.740.930 de unităţi în 2024, depăşind obiectivul de 3,6 milioane. Leapmotor, susţinută de Stellantis, a livrat 40.169 de vehicule în noiembrie, ajungând la 251.207 unităţi pentru anul în curs, peste ţinta de 250.000. Xiaomi, care a lansat modelul SU7 în martie, a depăşit obiectivul de 100.000 de unităţi în noiembrie şi a ajustat ţinta anuală la 130.000 de vehicule.
În acelaşi timp, Zeekr a livrat 27.011 vehicule în noiembrie, ajungând la un total de 194.933 unităţi, apropiindu-se de ţinta anuală de 230.000.
Nio a înregistrat 20.575 livrări, iar Li Auto, cunoscută pentru vehiculele cu autonomie extinsă, a raportat 48.740 de livrări în noiembrie, fiind pe cale să atingă obiectivul anual de 480.000 de unităţi.
Tesla a redus preţurile pentru Model Y cu 10.000 de yuani până la sfârşitul anului, într-un efort de a rămâne competitivă pe piaţa din China, unde concurenţa în sectorul vehiculelor electrice este tot mai intensă.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 03.12.2024, 09:30)
Bravo Chinei. Sa stiti ca UE a inceput sa ceara transfer tehnologic de la firmele chinezesti care produc in UE. Este clar ca incercam sa le furam chinezilor secretele tehnologice.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 03.12.2024, 17:51)
Nu știu de ce vorbești tu din Rusia, despre UE.
Păstrează-ți părerile pentru nopțile singuratice din Siberia.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 03.12.2024, 11:32)
Iarasi a facut China cincinalul in doi ani jumate:-)...dovada prognoza de "crestere", PIB pe anul 2024 la 4%:-)...Cum zicea Nicu Ceausescu, China cu crestere de PIB 4% nu le ajunge sa zugraveasca tot ce au construit in 30 de ani de investitii occidentale:-)