Producătorul de haine Inex Style deschide un magazin Mathilde în Capitală

Elena Cîrţan
Ziarul BURSA #Companii / 24 aprilie 2013

Producătorul de haine şi accesorii Inex Style din Braşov îşi extinde reţeaua de magazine Mathilde în Bucureşti. Magazinul, situat pe bulevardul Nicolae Bălcescu, are un spaţiu comercial de 60 metri pătraţi şi cinci angajaţi.

"După 9 ani de experienţă, facem un pas în faţă în strategia de business, investind în comerţul stradal din Bucureşti. Am ales în 2013 cea mai mare piaţă a fashion-ului din ţară pentru că am ajuns la maturitatea evoluţiei brandului, iar creşterea organică a business-ului ne permite să privim viitorul cu optimism", a declarat Răzvan Gheşea, directorul general al Mathilde.

Extinderea în Bucureşti marchează inaugurarea celui de-al şaptelea magazin propriu şi a celui de-al treilea magazin stradal din reţea. Mathilde este prezent în Baia Mare, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa (Vama Veche), Iaşi şi Timişoara. În plus, brandul Mathilde este disponibil în reţeaua partenerilor din Bârlad, Brăila, Călăraşi, Câmpulung Moldovenesc, Galaţi, Ploieşti, Oneşti, Rădăuţi, Târgu Jiu, Tecuci, Zalău.

Investiţia în amenajarea magazinului şi stocul de produse atinge valoarea de 45.000 de euro, iar reprezentanţii companiei estimează că aceasta va fi amortizată în trei ani. Noul magazin va aduce un plus de 15% la cifra de afaceri în 2013.

La nivel naţional, Mathilde numără 50 de angajaţi, 350 metri pătraţi în magazinele proprii şi un sediu propriu de producţie, situat în Braşov.

Alături de punctele de desfacere, funcţionează un magazin online, care aduce 5-7% din veniturile anuale.

Inex Style are ca asociat unic pe Matilda Gheşea.

Brandul Mathilde este o afacere de familie, având ca obiect de activitate producerea şi comercializarea de articole şi accesorii vestimentare pentru femei. Business-ul a pornit de la zero în 2004 şi a ajuns la o cifră de afaceri de 5-600.000 de euro în 2012.

Afacerea a prins contur în cadrul unei tinere familii: un cuplu format dintr-un designer pasionat, care a împrumutat numele său brandului, şi un manager iscusit. Începutul a însemnat anii 2000-2001, atunci când afacerea însemna prezentarea unor obiecte vestimentare la expoziţii la Sighişoara, la Castelul Bran şi la târguri de profil.

Publicul target al brandului este reprezentat de doamnele şi domnişoarele cu vârstă între 25 şi 45 de ani, cu un stil vestimentar personal, cu venituri medii. Preţurile din magazinele Mathilde variază între 180 şi 700 de lei. Piesele vestimentare nu sunt unicat, ci sunt produse în serii mici, iar motto-ul brandului este "Mathilde - stilul tău natural".

Răzvan Gheşea, managerul general al brandului, consideră că, prin creşterea anuală constantă, compania va deschide anul acesta încă o reprezentanţă în Bucureşti, în mall-ul AFI Palace Cotroceni sau Băneasa Shopping City, respectiv un magazin în Constanţa. Pentru 2013, managerul general estimează o cifră de afaceri de 6-700.000 de euro.

Ca viziune pentru anii următori, omul de afaceri indică extinderea în oraşe de mărime medie din ţară, dar şi în afara tării noastre - în Paris, Franţa.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
boromir.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

04 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9770
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7393
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3444
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0043
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.7351

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
contragarantare.ro
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb