Adams Vision, producătorul român de suplimente alimentare Adams Supplements, anunţă extinderea internaţională printr-o nouă strategie de export, vizând iniţial pieţele din Iordania, Cipru şi Kosovo, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
"Strategia noastră se bazează pe consolidarea atentă a poziţiei brandului pe fiecare piaţă nouă, urmată de o extindere treptată, astfel încât să ne asigurăm că produsele noastre răspund nevoilor locale şi menţin standardele de calitate care ne definesc", a declarat Zsuzsanna Benedek, cofondator Adams Vision.
Expansiunea internaţională vine în contextul unei cereri tot mai mari pentru suplimente alimentare bazate pe ingrediente naturale. Compania se bazează pe certificările obţinute anul trecut - ISO 9001 pentru managementul calităţii şi GMP (Good Manufacturing Practice), standard care atestă respectarea celor mai înalte norme de producţie, conform comunicatului.
Adams Vision îşi propune să îşi consolideze prezenţa internaţională şi să ofere suplimente accesibile şi eficiente, adaptate nevoilor consumatorilor din diverse regiuni.
Opinia Cititorului