Retailerul de tip discount, Profi, intenţionează să mai deschidă opt magazine în România anul acesta, investiţia într-o unitate ajungând la un milion de euro, în cazul în care magazinul este construit şi nu închiriat, a informat ieri, compania.
Profi va inaugura, mâine, primul magazin din Bucureşti, în urma unei investiţii de 500.000 euro care va avea o suprafaţă de vânzare de 536 metri pătraţi. Potrivit reprezentanţilor Profi, într-un magazin construit (de format mare) investiţia este de aproximativ un milion de euro, dar pentru magazinul ce urmează a fi inaugurat în Bucureşti, investiţia s-a ridicat la jumătate, acesta fiind închiriat.
Profi Rom Food a cumpărat în vara lui 2007, lanţul de nouă supermaketuri Albinuţa de la societatea lituaniană Maxima LT, pentru care a plătit 25,2 milioane lei. Rebranding-ul magazinelor Albinuţa se va realiza până la sfârşitul anului 2008.
Profi Rom Food este deţinută de grupul franco-belgian, Louis Delhaize. Grupul a înregistrat în 2006 o cifră de afaceri de peste 11 miliarde euro. La nivel mondial, compania deţine şi reţelele de supermarketuri Match şi Smatch, magazinele specializate în grădinărit Truffaut, magazinele de animale Animalis, precum şi cybermarketurile prin Internet Houra.fr.