Producătorul danez de bere "Carlsberg" A/S a raportat o majorare peste aşteptări a profitului în trimestrul al doilea din 2009, datorită creşterii preţurilor de distribuţie şi a îmbunătăţirii profitabilităţii în Rusia, cea mai mare piaţă de desfacere a companiei.
Profitul net al "Carlsberg" a însumat 1,94 miliarde coroane daneze (375 milioane de dolari), faţă de 1,42 miliarde în anul precedent. Analiştii aşteptau numai 1,6 miliarde coroane.
Vânzările companiei au fost aproape nemodificate faţă de trimestrul al doilea din 2008: 17,6 miliarde coroane. "Carlsberg" şi-a majorat preţurile de distribuţie cu 6% în 2008 şi 2009, ca să compenseze declinul organic al volumului de vânzări (-5%). "Carlsberg" a câştigat cotă de piaţă în majoritatea ţărilor din Asia şi Europa de Est, remarcându-se în Rusia