"Hugo Boss" AG, producător german de îmbrăcăminte de lux, controlat de "Permira Advisers" LLP, a obţinut un profit peste aşteptări în ultimul trimestru din 2012, în baza vânzărilor cu ridicata şi a deschiderii de noi magazine.
Câştigul înainte de interese minoritare, taxe, deprecieri şi amortizări (Ebitda) a sporit cu 42% în perioada octombrie - decembrie 2012, în ritm anual, ajungând la 138 de milioane de euro (184,9 milioane de dolari). Analiştii estimau numai 129 de milioane de euro. Profitul net al companiei a crescut cu 30%, la 70 de milioane de euro, iar vânzările - cu 22%, la 607 milioane de euro.
"Rezultatele pozitive din 2012 ne-au adus cu un pas mai aproape de realizarea ţintelor noastre pe termen mediu", a declarat directorul executiv al companiei, Claus-Dietrich Lahrs, adăugând: "În pofida unui mediu provocator, sunt încrezător că în 2013 vom continua să înregistrăm o creştere mai mare decât cea a pieţei pe care operăm".
"Hugo Boss" previzionează vânzări de 3 miliare euro şi un profit Ebitda de 750 de milioane de euro în 2015, în condiţiile în care deschide noi magazine şi se extinde în Asia şi SUA. Compania vrea să crească proporţia vânzărilor retail în totalul livrărilor sale la 55% în 2015, de la aproape 45% în prezent.