"Remy Cointreau" SA, al doilea producător de băuturi spirtoase din Franţa, şi-a redus cu 18% profitul în primul semestru fiscal, din cauza declinului cererii pentru mărcile de şampnie. Câştigul net al companiei a scăzut la 39,4 milioane de euro (59 milioane de dolari) în cele şase luni încheiate în septembrie, de la 48,3 milioane de euro în intervalul similar din 2008. Analiştii estimau mai puţin: 34,7 milioane de euro.
Oficialii "Remy Cointreau" au declarat: "Cererea de şampanie a fost puternic afectată de criza economică. Însă, cererea pentru coniacul Remy Martin a început să se redreseze, beneficind pe deplin de piaţa dinamică din China".
Menţionăm că societatea franceză a preluat controlul distribuţiei produselor sale în Asia.
Profitul din operaţiunile curente derulate de "Remy Cointreau" a sporit cu 4,8%, la 65,5 milioane de euro, peste aşteptările analiştilor: 61,1 milioane de euro