Compania suedeză "Volvo" AB, al doilea producător mondial de camioane, şi-a diminuat cu 14% profitul în trimestrul al doilea, în condiţiile în care vânzările sale au scăzut în SUA. Profitul net al companiei a ajuns la 4 miliarde de coroane sudeze (600 milioane de dolari) ori 1,98 coroane/acţiune, de la 4,67 miliarde de coroane sau 2,31 coroane/titlu în trimestrul al doilea din 2006. Analiştii aşteptau mai mult: 4,48 miliarde de coroane suedeze.
Vânzările companiei au crescut cu 5,1%, la 71,45 miliarde de coroane. Aceasta este urmarea faptului că "Volvo" a realizat două achiziţii în trimestrul al doilea.
În America de Nord, vânzările "Volvo" au scăzut cu 54%, la 5,89 miliarde de coroane. În SUA, comenzile pentru vânzări viitoare ale companiei au înregistrat un declin de 20%, la 3.906 vehicule.